Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2007 12:35 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 20,21 Ноември 2007 ВТОРНИК и СРЯДА
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5675 Коментари: 12 Гласове:
0



Днеска ще си пишем за майка ми, но не като Педро Алмодовар, а за това, че тя е моето християнско семейство, тя ми е правилната връзка със света, най-добрия ми прител и убежище...и понеже тука разни мъжки и женки с клечави мазни коси и усти, се опитват да  ме настройват срещу нея, просто им казвам, да престанат със злобните си забележки към майка ми, и да перстанат да ми завиждат за нея, щото такива като тех не заслужават такава добра, красива и умна майка като моята.
Майка е най-хубавото нещо ъв живота, тя винаги мисли за мене, не прави неща от които бих се натъжил и да се депресирам, грижи се под всиекаква форма да съм здрав, силен и да не навлизам толко дълбоко ъв ежедневието, че да се оцапам, да се объркам и да зачезнем ъв Интровертността...казва ми кои книги да четеме, за да ни е ведро настроението, какво да ядеме за да ни е чисто тялото, как да се молиме, за да не губиме ъв тоя шумозамърсен свят връзката си с Бога. И всичко това защото много ме обича, но не обсебващо и егоистично, а впоследствие и експлоататорски както повечето родители. Винаги ме оставя свободен, да ми е волно настроението, не ме подтиска с много задачи, а само с толкова колкото можем да изнесем и да видим резултата от усилията ми, но аз ще ставам все по-силен, а ниема да си стоим все на едно миесто.
И аз много я обичам, но не с тая привързаност, която да я задушава от съществуването ми, нито с ниекаква извратена обич, която да измести мъжа от живота й...всичко между нас си е хармонично, само когато пониекога правим бели, но то е защото така съм си устроен, а не че искам да я ядосвам и натоварвам допълнително. Никога не се сърдим и не мрънкам излишно когато тя работи, защото ъв тоя живот тя работи за да може да живееме нормално, и работата й не е свързана с хора, а с пари и триебва много да внимава и да бъде нащрек за правилните решения ежеминутно. И много ми се харесва когато не работи, защото тогава може да си разговаряме и да си наблюдаваме света, без да ни грози опасност от „тесли” и се чувстваме свободни.

А докато боледувах и се чудех къде да си приютим душата ъв тоя свят, само тя  от толкова много други хора ми каза, че винаги ще имам място при нея...че колкото и да е трудно ще ме износи ъв тоя сравнително кратък живот и да не се страхувам от смърт и тлен, и като една истинска майка ме оживи за времето наречено живот, амам не ъв тоя физическия смисъл, но не можем да го обясним съвсем правилно, щото и на мене ми е трудно да го разберем и преразкажем точно.

И повече не искам да чуем 1 лоша дума за майка ми, щото се разстройвам и ми се натъжава сърцето и ще го счетем като злонамереност, а най лошото нещо е да кажем на ниекой човек, че е непоправимо зъл !

 

 



Тагове:   ноември,   сряда,   Норман,


Гласувай:
0



1. vita - ех,
22.11.2007 13:36
много е хубаво да имаш такава майка под ръка
цитирай
2. norman - о, vita, vita здрасти :-)
22.11.2007 13:38
ми да, много е хубаво и ти пожелавам такава майка и такова дете като мене да си имаш...хи-хи е, може не точно такова дете като мене де, щото съм малко особен и непоносим :-)
цитирай
3. vita - о, норман,
22.11.2007 13:52
имам си едно особено поносимо дете и съм много щастлива, че го има :)
цитирай
4. buboleche - Имаш прекрасна майка Норман,
22.11.2007 14:15
а тя има прекрасно дете. Не ги слушай другите. :)
цитирай
5. maxfun - ей и моята майка също
22.11.2007 14:29
и тя мн се грижи за мен - само чака да ми падне някоя ти-шъртка на пода и веднага я прибира в пералнята, после ги глади...но и аз съм добро момче, карам я сутрин на работа, до метро, до вилата. там й помагам с цветята, поливам ги, окопавам ги и поставих къртогон (молчейсър), защото къртовете съсипват хубавата ни ливада и ровят в розите.
цитирай
6. norman - o, здрасти buboleche :-)
22.11.2007 14:37
Благодарим за вниманието...ми аз не ги слушам другите по-точно тоя царвулствен - бале и венерчето, те ми се намъкват тука да ме дарзнят.
цитирай
7. norman - o, здрасти maxfun :-)
22.11.2007 14:42
и аз и помагам на майка, ние на вилата не ходиме, защото често спират водата, но като ходиме тука ъв къщата и аз режем с тревокосачката и събирам орехи и сега имаме около 60 кг.орехи и се чудим какво да ги правиме...а дрехите никога не ми падат сами, ако аз не ги захвърлим, но се стараем да ги прибирам...и не можем да гладим, щото много ме дразни като излиза парата от ютията и други работи вършим, да...помагам й, разбира се :-)
цитирай
8. maxfun - здрасти норманбейтс,
22.11.2007 14:52
ох, дано не й дойде идеята да ги трошиш тези орехи, защото 60 кг. са наистина много:)) хубаво е, че нямате къртове в градината, но ако се появят, не си си взимай този електрически къртогон, никак не помага, а си купете пушещи хапчета или ходжово лале и къртовете ще изчезнат яко дим:))
цитирай
9. norman - май ниемаме къртове...
22.11.2007 15:00
но добре, че ми каза, ако дойдат ще знам с какво да ги прогоним...тъкмо ще освободим Палечка, хи-хи
цитирай
10. puresmile - а може би не допускаш други хора до ...
26.11.2007 22:26
а може би не допускаш други хора до себе си...
цитирай
11. norman - ми ти тука
26.11.2007 22:32
къде виждаш хора, аз виждам само текстове с тиех ли да се сприятелявам, хи-хи
или със ниекой логореец или логоманец, защото аз съм си мълчалив и кротък :-)
цитирай
12. puresmile - предполагам, че не живееш сред т...
27.11.2007 15:59
предполагам, че не живееш сред текстове, а срещаш хора навън в реалния живот. Просто въпросът ми се отнасяше до тези хора...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322118
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930