Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2007 09:37 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 17,18 Ноември 2007 СЪБОТА и НЕДЕЛЯ
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5532 Коментари: 12 Гласове:
1

Последна промяна: 20.11.2007 10:36


Новото Божоле…един път ъв годината с майка пиеме вино и то само от това лудото, младо френско вино. Много ми е забавно и приятно, даже  изпих 2-3 чаши и много ми се харесва. Обаче биех с пиратска превръзка на окото, щото щях да окьоравеем от един шампоан... през деня като се къпах и вместо да си измием косата с моя шампоан, не ми е ясно защо бръкнах ъв шкафчето да разгледам шампоаните на майка и гледам там един такъв ъв хубаво, жълто шише BIOPOINT и си казвам, я нека ми стане малко по- слънчогледово и нали не знам италиански, прочетох само, че е с хамомили-лайка и викам – а, точно като за мене. Намазах се, обаче ми влезна в лиевото око, тоя шампоан толкова е лют, че направо окото ми стана кърваво червено и излизам от банята като хамстер със зачервен бушон. И майка като ме виде и ме пита, какво съм правил и казах, че съм се измил с един от нейните шампоани и го показах, а тя ми казва, че той е само за жени и не триебва да се мият мъже с него...лелел, уплаших се да не почнем да се оженствявам и понеже окото ми червено, а става време да тръгваме да пиеме божолето, а аз съм ошашавен да не заприличам на жена и казах, че ще ходим с пиратска превръзка на окото. Но понеже ниемам черна пиратска, си сложих от тия медицинските маски с ластик, против грип и да не вдишвам вируси, само че на едното око. А пък и ниемах време, щото тоя инженера  (амам не тоя инженер от Витоша със салама ъв раницата) дето щеше да идва с нас вече беше долу и ни чака. И в ресторанта бех малко смешен и  странен, но важното е че не приличах на жена с лайка на главата.
А виното беше много леко и не ми направи зъбите червени и компанията беше много приятна, а инженера не сме го виждали циелото лято, щото той прави ниекакво частно летище... и колко бутилки се изпиха не знам, но ни беше много весело и после дойдохме ъв нас и продължихме до сутринта. И така до другата година, когато пак ще дойде божолето ъв България. А майка каза, че заради него сме закъсняли с Коледния Пост, то ние месо не ядеме по принцип...но ъв Поста триебва да се въздържаме от алкохол и секс, мене тия двете работи не ме интересуват, щото аз сексуално не се употребявам...и така ще сме кротки и примерни до Коледата.
А окото почти ми се оправи, но вчера малко ме бодеше и затова не съм си писал Дневника и си правих промивка с един физиологичен разтвор и спах много, много :-0
Я чакай да си запишем и официалната информация за това бургундско вино…Традиция ъв Франция е всеки трети четвъртък на м.ноември на пазара да излиза Новото Божоле – младо вино от сорта Гаме, от района Божоле. Ароматът е плодов, напомнящ къпина и добре узряла череша, с нотки на френско грозде. Това Божоле е с богато и плътно тяло, със зрели и меки танини, с елегантен плодов характер.

imageimageimage



Тагове:   неделя,   ноември,   събота,   Норман,


Гласувай:
1



1. soho - Постите включват и липса на всяк...
20.11.2007 10:24
Постите включват и липса на всякакъв вид животински продукти, а седмицата преди коледа не се яде и растителна мазнина. Но червено вино е позволено, но не в количества, че да се напиеш. Все пак се приема, че виното е кръвта на Исус.

И един въпрос за Божоле - дали боли глава на сутринта от него?
цитирай
2. zero - :)))))))
20.11.2007 10:31
Norman лайката е богата на витамин Е така, че не е толкова страшно... А божолето е младо вино, но с голяма трайност, винаги с плодов аромат и леко горчиво - кисел вкус напр. божоле " Сент амур" + меко френско сирене. Свеж пост. Благодаря.
цитирай
3. norman - о, здрасти soho :-)
20.11.2007 10:32
знам какво включват постите, но ние с майка не правиме пълни пости, щото много обичам кашкавали, но за сметка на това пък има дни ъв които прескачаме всиекакво ядене и чак на другия ден.
Въобще не боли глава от божолето, тя майка изпи повече само дето много ни се спеше на другия ден, амам това е защото не сме спали през нощта...но инженера се обади и каза, че го е боляла главата, сигурно щото той го пи с разни сирена, а ние с миди...от сирената триебва да е било :-)
цитирай
4. norman - o, здрасти, здрасти zero :-)
20.11.2007 11:19
какво значи, че е с голиема трайност, то май не триебва да престоява, щото тогава какво младо вино ще е ?! Според мен триебва да се пие веднага и затова ъв България са го докарали ъв петък, а ние го пихме ъв неделя, че не можахме да отидеме на премиерата.
цитирай
5. zero - Значи, че свежестта на виното остава трайна -
20.11.2007 12:01
запазва свежестта на плодовия си аромат, защото се извлича горчивият танин от ципата на гроздето и Вие сте пили ама много, много младо вино божоле от сорт Гаме - черно грозде с бял сок.
цитирай
6. norman - o, благодарим zero :-)
20.11.2007 14:12
че ми каза...аз не ги различавам много вината, но това ми харесва и ако ниемаше пости щях да накарам майка пак да отидеме :-)
цитирай
7. zaumoxis - intriguva6to
20.11.2007 19:16
zdrasti norman slu4aino popadnah na dnevnika ti. za4etoh. Interesna ptica si.
цитирай
8. zaumoxis - visotski
20.11.2007 19:28
za6to ne go haresva6?
цитирай
9. norman - o, добър вечер, здрасти zaumoxis :-)
20.11.2007 21:29
е ниема пък да ти кажем за Висоцки, защо ме дразниш сега с тоя алкохолик...айде, много ти здраве и благодарим за вниманието :-)
цитирай
10. mkalpakchiew - Наздраве!
21.11.2007 07:26
И аз харесвам много това вино, макар да съм любител на бялото.
Днес е празник на семейството - желая дълъг живот и здраве.
цитирай
11. norman - о, здрасти mkalpakchiew :-)
21.11.2007 11:46
Благодарим за поздрава
амам, на днешния празник не триебва да се пие алкохол, според мене де :-)
цитирай
12. анонимен - коментар
16.02.2011 17:55
Прочетох Ваш коментар върху темата на една психоложка "Как да убием семейната скука", коментара касаеше по-точно - въпростата психоложка. Вие ли сте авторът?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322217
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930