Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2007 19:38 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 9,10 Ноември 2007 ПЕТЪК и СЪБОТА
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5865 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 10.11.2007 23:53


Хич не одобряваме кича с майка, но днеска решихме да му отдадеме необходимото внимание и отидохме да видиме гостуващите восъчни фигури от Петербургския музей.
Много лошо са разположени на втория етаж ъв музея „Земята и Хората”, а и приликата с оригиналите е твърде малка, само тоя смотания Висоцки си е пресъздаден 1 към 1 -  уникално грозна тъпота, хи-хи
Осветлението също беше много лошо, абе не ми се хареса изобщо...но все пак ще си сложим ниекои фотографии примерно на Фелини, Пикасо, Леонардо; на Тома Неверни и Юда Искариот, Тайната вечеря беше интересна също и Снемането от Кръста и фигурата на Брама. А Шумахер е отвратителен и разни други футболисти имаше.А най-тъжните и болезнени фигури биеха на Иисус Христос и Юда, даже на Христос не я снимахме.
А пък тоя уредника с брадата като се залепи за нас, щото майка има неблагоразумието да го попита за нещо си, ми наду главата, за една църква ъв Петербург, която са я възстановили преди 6-7 години. Вътре има страхотни мозайки, но когато ние ходихме ъв Петербург тая църква не функционираше и  все още беше склад за картофи и за реквизити...лелел, тоя уредник все едно си намери живи роднини ъв наше лице и като почна да вади книги и да ми показва къде точно  брата на Ленин е извадил кутията с бонбони ъв която е имало бомба и направил покушението срещу цар Александър II или III ( не помним много добре) и като почна да се вдъхновява щото съм бил задавал много смислени въпроси, направо ме умори и сега се чувствам толко изтощен, че даже малко съм сърдит на майка, че тоя така ни се вмъкна с приказките си ъв развлечението.
А можех да си мълчим и да си гледам, но пониекога хората са толкова самотни, че като хванат ниекой - ниема пускане, докато не си изкажат всичките познания по даден въпрос.
Добрие, че после отидохме майка да ми купи един хубав пуловер от ангора и вълна 100%, че да не ми се зачервява кожата :-)

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

 



Тагове:   ноември,   събота,   петък,   Норман,


Гласувай:
0



1. openeyed - много интересно имаш ли предс...
10.11.2007 21:17
много интересно
имаш ли представа докога е изложбата?
тоя блог е и културно-информационен ;-)
цитирай
2. norman - о, здрасти, здрасти openeyed :-)
10.11.2007 21:38
изложбата ще бъде ниекъде до началото на януари, така ми каза майка, но тя не знае точната дата.
Иначе аз си пишем тука за това къде съм ходил, какво съм правил - е не всичко де, само такива за преразказване и концентрация да не ги забравим :-)
цитирай
3. sunflower - навремето като бях за малко в Лондон
11.11.2007 09:43
категорично отказах да гледам Мадам Тюсо. чудих се малко защо ли не ми беше интересна тази работа, но ти сега като спомена "кич" се сетих - кичозно ми изглежда това ... изкуство.
Виж, сега като са ми дошли на крака ... т.е. там на каквото са дошли в софия, восъчни фигури, може и да ида да ги видя. :)
цитирай
4. norman - о, здрасти, здарвей sunflower :-)
11.11.2007 10:46
ми да, ходи ги виж...само съм забравил да кажем, че последната снимка е стъпалото на богобоязливата вдовица Юдит върху отрязаната глава на новуходоносорския военачалник (Х)Олоферн.
Майка снима само тоя фрагмент, защото фигурата на самата Юдит не е особено интересна и не предразполага към цитат" мнозина я искаха, но мъж я не позна през всичките дни от живота й" :-)
цитирай
5. zari - 2004-та посетих Музея за восъчни фигури Madame Tussauds в Лондон
11.11.2007 11:39
Кич, кич, кич! Допускам, че и този е същата чалга.
Радвам се, че и други споделят мнението ми.
цитирай
6. norman - о,zari здарсти, здравей :-)
11.11.2007 12:07
амам голием кич ! и като се има предвид, че направата на една фигура може да отнеме от 1 месец до 2 години...толко напразно отдадена енергия :-)
цитирай
7. ivoberov - Восък
11.11.2007 14:58
Днес минах през кварталното кафене да обменя мнения, обаче никой не ми искаше мнението, защото всичи си говореа за претакането на зеле, а пък аз нищо не знам за зелето и неговото претакане, което ме ме изпълни с горчивина, но иначе сякаш се движа все между восъчни фигури, или пък аз стоя, а те се движат въпреки, че са восъчни, което си е едно природно явление и трябва да се изследва с нарочен консилиум, мисля си аз, благодаря.
цитирай
8. gretelhen - А пък аз
11.11.2007 16:06
много се забавлявах в аналогичния музей в Копенхаген - там освен фигурите има и разни изненадки (някои ми създадоха стрес, особено в един тъмен ъгъл:-))) но стресът беше тонизиращ за мен, хе-хе! ) и още по-забавно беше да съм свидетел на стресирането на едни баби-вещици, които по принуда развеждах из разни прекрасни места и на които все нещо им беше криво... И в Копенхагенския музей на восъчните фигури, и в Мадридския (само тези съм посещавала) ми направи впечатление, че фигурите са много сполучливи, и като цяло експозициите не ме подразниха и не мога да твърдя, че тази проява на кича ми е неприятна. След посещенията на по-сериозни мероприятия и едни натоварени програмки, тези музеи ми бяха като десерт/развлечение :-)
цитирай
9. floraevolve - абе, чедо,
11.11.2007 20:23
да те питам нещо: колегата lik като "погълне" коментара, "изплюва" ли го?
восъците, извини ме, не мога да ги коментирам - имам психо-увреждания от повечето восъчни продукти...
цитирай
10. norman - о, здарвеи, добро утро ivoberov :-)
12.11.2007 09:41
и аз не можем да разберем тия мъртваци защо продължават да искат и търсят арамеева чорба:-)
А пък като пипнах ръката на Симон и на Брус Уилис биеха толкова студени като на покойници - отвратително усещане.
цитирай
11. norman - zдравей, здрасти gretelhen:-)
12.11.2007 09:44
може би преди новите дигитални технологии тия неща да са били интересни, но сега на фона на толкова много начини за изразяване на форми и въплащения са ми безинтересни :-)
цитирай
12. norman - бабо Флорче,
12.11.2007 09:47
доктор Калчинов е казал на майка, че ти и професора лик сте ъв много опасно гранично състояние и триебва да вземете мерки за стабилизиране и балансиране на духа и душите ви. Не че ви наставлявам нещо, амам не ми се иска да се разминем с вас двамата ниекъде по пътя за Раднево...взимайте се ъв ръце, казах !
цитирай
13. floraevolve - чедо, взела съм се ЦЯЛАТА в едни ръце,
12.11.2007 14:33
ама от тея "леки успокоителни" дето трябва да ги пием сутринта изпуснах не само Международния Влак, ами и едва в СЕГА Отварям очи...Не знам как е с професора, сега ще намина да погледна. Ти добре ли си, чедо?...Проверих го, дано е по-добре. Повръщал е , амам знам ли това дали ще му помогне? Требе да питам в Министерството на Администрацията...
цитирай
14. norman - o, добрие съм си, благодарим
12.11.2007 14:42
...обаче има една тлъста мършоядка тука ъв блога, която много ми се натиска, ще я потърпим още малко и можем да викнем майка ми, да й набие репата ъв земята !
цитирай
15. floraevolve - уф, аз може пак
12.11.2007 14:54
да си подремнем...то се виде, че с успиването май стана по-добре. нали требвало да си кажа, "кое ...откъде"...кажи й само елементи да яде - богати на енергия са те, не месо или недай си...некое мое дете.
цитирай
16. анонимен - "да й набие репата ъв земята"
12.11.2007 18:34
Ама наистина много грозно звучи. Дано да си го заслужава. Поздрав!
цитирай
17. norman - о, бале пак ли се домъкна тука , хи-хи
12.11.2007 18:40
ми заслужава си го, нарича ме "дришльо" и май ме мисли за некакъв друг дето е бил тука ъв блога и ми се натиска...айде, друм !
цитирай
18. анонимен - И "дришльо" е много грозно :-(
12.11.2007 18:48
Ама откъде ги измисляте тези епитети?

PS Понеже съм пил бира и съм в добро настроение нема да ти трием сол на главата. Чети vlagoliub, струва си.
цитирай
19. venercheto - леле. . . ама ти виждаш ли се с други ...
18.11.2007 23:59
леле...ама ти виждаш ли се с други хора, освен майка си??
цитирай
20. norman - о, да
20.11.2007 09:46
виждам се, но ниемам голиема необходимост , щото майка ми стига за 100 човека :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 321384
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031