Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2007 16:09 - Дневникът на един Норман 24,25 Октомври 2007 СРЯДА и ЧЕТВЪРТЪК
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7275 Коментари: 25 Гласове:
0



От снощи си правим  СПИСЪК на нещата за 3-4 дневното ни пътуване за сватбата на Никос. Какво да вземем и да си го подредим за да отменим майка...и да покажем и на доктор Калчинов  колко можем да съм организиран, концентриран и целенасочен ъв действията си. Значи триебва да си намерим орехотрошачката, щото миналата година ниемаше с какво да си чупим бадемите от дърветата, ако не я намерим ще сложим тая тежката статуетка дето и без това й сплесках носа, но е удобна - с дълъг врат е. Сокоизтисквачката, амам, тая електрическата не ръчната преса, че там сутрин докато си пием шато и фреш, отгоре от дърветата ми падаха лимони и мандарини, а ъв хотела ниема такива уреди да си правим после портокалада и лемонада.
Въдицата, тя ми е сгъваема и не е обемиста... 1 пакет царевичен грис, 1 кг.брашно и 1 пиле на грил, това е защото ниемам кюспе...че може да отидеме за сладководни големи сомове и ми триебва подходяща стръв, затова тая година ще се оборудвам отвсекъде.
Тежести оловни и 1 изолирбанд, че аз не обичам да джапам бос ъв солената или езерна вода, а пък ми се беха отлепили сандалите и после трудно вървях, затова ще си ги залепим с изолирбанд.
Блейзера, панталон, обувки, кърпичка, вратовръзка и иглата сребърната и т.н това майка каза, че ще ми сложи. А, да, и подаръка за Никос – картината да не забравиме и още други малки подаръци дето купихме днеска. Книгата ми за четене – „Пътувания по България” на Иречек, малко е дебела...даже не малко, но не можем да я оставим, нали триебва да си я дочетем ъв влака, ъв автобуса...освен това е нещо българско и родно и патриотично ми е необходима за тия ниеколко дни.

А майка като ми виде пътната чанта и ми прочете списъка, ме погледна много озадачено и слисано и ми казва – А едно 100 литрово буре за маслини ниема ли да вземеме !?
Ей, верно бе, как съм забравил за маслините, те така си падат по земята по улиците, тя добре че ме подсети и аз викам.
- Ми да, тъкмо целия багаж може да го сложиме ъв един бидон и ще ние е по-удобно !
Но тя се ядоса и категорично ми заяви, че тия неща ниема да ги носиме ...само подаръците,  дрехи, тоалетни принадлежности и компромисно книгата  „ Руски пътеписи за българските земи ХVII-XIX в.” Щото е по-малка и тънка и пак е с пътеписи.

 




Гласувай:
0



1. vita - :)
25.10.2007 16:35
и аз от снощи правя списък на неща за четиридневно пътуване, ама... хахахаха, тия тежести оловни с изолирбанда ме разбиха :)))
фотоапарата не забравяй, че ми е интересно да видя как падат маслините от дърветата
цитирай
2. veniblg - за нищо на света.......!!!
25.10.2007 16:35
и никога не сменяй "антуража" си , дори и с пътеписите на Алеко. Това ти е "бойната" готовност. Не знаеш в кой момент може да ти потрябват. Това са поводи за велики пътеписи
цитирай
3. norman - o, vita здрасти :-)
25.10.2007 16:53
на мене са ми забранени телефони, фоотапарати, камери, защото ги облъчвам. Майка, ако го вземе ще й кажем да направи снимки :-)
цитирай
4. norman - о, здрасти, здрасти veniblg, :-)
25.10.2007 16:57
Амам не можем да носим Иречек, виерно е много тежка книгата. Освен това майка ми каза, че все пак отиваме на сватба и тия неща не са ни необходими...и аз не искам да я ядосвам и преуморявам с багажи, щом така е казала, значи е правилно :-)
цитирай
5. trevistozelena - виж ти!
25.10.2007 17:32
чуден си, норман:)
цитирай
6. norman - o, здрасти, здрасти trevistozelena :-)
25.10.2007 17:37
е защо да съм чуден, ти не си ли правиш списък перди да пътуваш...виж че и vita си прави, само че забравих да я питам къде ще ходи :-)
цитирай
7. trevistozelena - ами! списък!
25.10.2007 17:53
за какво ми е... едни гащи си вземам, ако стане студено поне да ми топлят кръста и туй то :)
цитирай
8. norman - е,
25.10.2007 18:05
не можем да ходим по гащи на сватба, майка ниема да ми разреши...освен това ще ми е студено, щото ние като ходиме там винаги е края на септември, началото на октомври, но сега сме закъснели заради датата.
А пък сме и малко суетни, не като тебе с едни и същи дрехи и за хоп и за гроб, хи-хи
цитирай
9. trevistozelena - ама вие
25.10.2007 18:20
ама вие и дрехи ли носите?
цитирай
10. norman - ми да,
25.10.2007 18:28
ти знаеш ли аз ако тръгнем с тия официалните дрехи на какво ще заприличам до неделя - на замърсена бохча, как така всички хора ще са добре облечени само аз да съм такъв омачкан и на петна.
И сега съм направил една голиема беля...през лятото ъв парка намерих едно врабче май му се беше пръснало сърцето от горещината и си го донесох ъвкъщи, малко на хладно и мислех, че ще се съживи, обаче го сложих ъв едно фишу на майка да му е мекичко и прохладно, тя коприната държи прохлада и после съм забравил да го погребем , щото не се е съживило...но кога съм сложил това фишу ъв гардероба изобщо не помним и сега майка го намери и направо и прилоша от гледката. А тя смиеташе това шалче да го комбинира там с нещо си.
цитирай
11. tvoqsam - e...
25.10.2007 18:31
На добър път, Норманче и дъ'н ни си забрайш пътивудитилнътъ картъ ил' компасъ, чи ка шъ прайм биз теб? ;)))
цитирай
12. trevistozelena - norman
25.10.2007 18:36
тя пък...ми що не комбинира шалчето с пера от врабчето. перата, този сезон, са особено актуални, честна дума
цитирай
13. norman - о, здрасти, здрасти tvoqsam :-)
25.10.2007 18:38
o, още не сме тръгнали и утре сме тука до вечерта.
Благодарим за загрижеността, ниема да се изгубим, нали съм с майка :-)
цитирай
14. norman - е, не може
25.10.2007 18:42
е, не може да ги комбинира, казах...щото тя ще е с панталон. Ако искаш може на тебе да ти го подариме това пересто фишу да си ходиш по гащи с него , хи- хи
цитирай
15. trevistozelena - стига
25.10.2007 18:56
стига да ми ходи на очите:)
цитирай
16. ellinor - Направо ме разби
26.10.2007 00:07
от смях с тази идея за бидона хи хи :))). Ама много ценни идейки ти идват само :). А и си предвидлив. Това не е за подценяване!
Поздрав!
цитирай
17. анонимен - Норманеееееееее
26.10.2007 00:41
Забрави ни =Нормане!Липсваш на чата на бб
цитирай
18. norman - o,elinor здравей, здрасти :-)
26.10.2007 11:54
ми на мене тия идеи ми дойдоха, защото мислех, че след сватбата ще ходиме и до оня остров и исках да съм оборудван за риболов, не както миналата година. Но майка триебва да се връща през седницата на работа и ниема да ходиме. А сега като си прочетох написаното, малко изглежда бай Ганьовско, хи-хи
но не съм такъв господин Балкански и крушите си ги купуваме :-)
цитирай
19. norman - о, здрасти анонимен :-)
26.10.2007 12:00
майка не ме пуска да пишем там, щото вие ми се подигравахте и не ми дадохте картинка с живо коте за конкурса !
А пък ъв оня чат съм влизал само 2-3 пъти да видим какво е и за да ми разкаже ниекой приказка.
Щом сте такива безсърдечни, ниема да ви пишем нищо там, нека ви липсвам !
На мене тука ъв блогчето ми е добре, не съм ниекакъв вманиячен за да пишем на 100 места.
цитирай
20. zari - Там няма бяла зима,
26.10.2007 15:32
купете им една "Зима" на Цвятко Дочев, навсякъде пасва добре...
цитирай
21. veniblg - Нормане
28.10.2007 13:17
бъди Мъж и на "имиджа" си дръж!

цитирай
22. анонимен - Книгата
28.10.2007 17:56
А тази книга,
„ Руски пътеписи за българските земи ХVII-XIX в.”,
откъде мога да си я взема?
цитирай
23. анонимен - Нормане...здравей
31.10.2007 02:20
виждам, че и други те викат, да се върнеш в ББ форума и чата...има хора там, който те харесваха...късно разбрах, че си бил обиден, заради снимката за конкурса..съжелявам, ако бях разбрала, щях да ти пратя не една а много снимки..на мойте котета в къщи.......няма, да те карам, да се връщаш във форума, ти сам си решаваш...исках само, да те поздравя....бъди жив и здрав....
цитирай
24. norman - о, добър ден, здрасти stid :-)
31.10.2007 14:11
тая книга е с ограничен тираж 2200 бройки и е издадена през 1986г. ъв В.Търново, не знам дали е преиздавана.
цитирай
25. norman - о, здрасти анонимен/а
31.10.2007 14:30
благодарим за поздравите и много ти здраве на тебе:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322061
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930