Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2007 17:47 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 19,20.Октомври 2007 ПЕТЪК и СЪБОТА
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3979 Коментари: 16 Гласове:
0



Страх, огромен старх ме е подгонил тия два дена...майка я ниема, ще се прибере утре и аз спим сам  и се заключвам с дългата брава, щото тука на етажа сме сами и от лиево и от десно ниема никой, а чак отсреща е госпожата Ковачева, но и тя е сама с кучето. Така като се замислим, ниема от какво да ме е страх, никой не може да ме нападне, но страха ми е от нещо мистериозно, свръхестествено. И май аз искам да си изпитвам ужас. Колкото повече ми става страшно, толкова повече искам да ми е страшно и снощи съм се завил през глава и само носа съм си показал, обаче си помислих как едно невидимо същество ме докосна и даже ме ущипа по носа...и се скрих под завивката, но не можем да дишам и пак си го показах . Лелел, и се сетих за едно много старшно бебе призрак което искаше да си играеме през циелата нощ и ми счупи кръстчето и ми скъса верижката...а ми се появи само веднъж на едно биенали ли беше, ниекакъв фестивал ли ъв Охрид преди 2 години като биехме с майка. Но сега ниема да го пишем това, че ще откачим от шубе...като се прибере майка и като говори с доктора, и ако ми разреши ще го запишем ъв Дневника ! А тя ми е оставила пари да отидем да си хапнем една торта и фреш, и да не се впускам ъв спомени за такива балкански навяци, плътници и таласъми.
А пък като се приберем, ще търсим да гледам хорър филми и ще се блещим  до обезумяване, щото страховете триебва да се преодоляват !
И все пак, малко ми е гот, че ме е шубе, хи-хи

 



Тагове:   октомври,   събота,   петък,   Норман,


Гласувай:
0



1. анонимен - За разсейване на симпатичните ти ...
20.10.2007 20:56
За разсейване на симпатичните ти страхове ти пращам този светъл линк:
http://zlatenvek.de/index.php?option=com_content&task=view&id=68&Itemid=109
цитирай
2. norman - o, здрасти здрасти pegyzi :-)
21.10.2007 10:53
благодарим за линка, но снощи не ме беше никак страх. Едрият мокър сняг ми създаде такова добро настроение, че забравих да се страхувам после...а навън беше много красиво, и хората биеха едни такива по-енергични...жалко че снега се топеше толкова бързо :-)
цитирай
3. анонимен - да да
21.10.2007 13:07
страхотно е всичко това, страхотно е
цитирай
4. norman - а кой ще ми каже, молям...
21.10.2007 14:31
вчера кои са имали митинг пред Александър Невски, че е толко мръсно днеска там !?
И Бойко Борисов не иска да чисти, какъв лош кмет, интригант, хи-хи
цитирай
5. ivoberov - Като
21.10.2007 23:30
Като бях дете прекарвах на село и там ходехме наповънак по разни нужди и големи, и малки. А наповънка нямаше клекало и врата, а пред вратата, която я нямаше имаше едни засадени царевици и нощем като ходех на повънка луната се блещеше през царевиците и като подухнеше вятър те, царевиците мърдаха с онова дето расте от тях, пък аз като дете си мислех, че не са царевици, а същества слезли от луната и мърдат с ръце и сигурно щеше да ми се приходи наповънак от страх, обаче аз и без това си бях наповънка, така че всичко ми се размина, но все си мисля, че царевичните стъбла са лунни пришълци, ама това е художество, така че се прекъсвам, благодаря.
цитирай
6. norman - о, здрасти, здрасти ivoberov
21.10.2007 23:40
аз не съм имал възможност да "ходим по себе си"(това също е художество) сред царевицата, но имаше един филм на ужасите, "Децата на царевицта" или ниещо такова беше, да не е заимстван от преживяванията ти, хи-хи
цитирай
7. floraevolve - оцеля ли дете?
22.10.2007 11:58
на баба слаДостта...!
*Д-то не е от дупа
цитирай
8. floraevolve - амам...
22.10.2007 12:02
къде е 4444? такава поезия развихрихме там...
търся го да поговорим - поспорим...няма го, изтрил се е сам??????
цитирай
9. norman - o, бабо Флорче здрасти :-)
22.10.2007 13:58
аз оцелях, но сега и майка има хрема и сълзите ни изтичат през носа, защото ние почти никога не плачеме.
цитирай
10. floraevolve - ами 4444...или вече е пораснал
22.10.2007 14:32
голяяям.../сълзи/
цитирай
11. norman - ми не знам
22.10.2007 14:41
къде е четвъртитко, той беше малък, каза ми, че е само на 12 години и го беше страх от даскалици-канибалки...може да са го хапнали хи-хи
цитирай
12. floraevolve - А, дали преди това ти там й се
22.10.2007 14:56
извини?
цитирай
13. norman - категорично заявявам,
22.10.2007 15:10
че никога ниема да й се извиним...аз ли съм виновен за прасешката и физиономия и свинско поведение - не съм...тогава аут, казах на затлъстелите даскалици!
Много си ми е добре като не ми пише ъв Дневника, а тя канибалката хапнала четвъртитко ! Айде спирам да пишем, че много кихам и монитора ми стана на капки и майка ми каза да го измием със Screen-clene.
цитирай
14. floraevolve - амам.. мий монитора сега
22.10.2007 15:24
ами ти защо така
се отнасяш към таз жена...?
Питам те защото как изглежда тя - туй е относителна хава...и не може ей така - да обиждаш по света...Те така. Ще замълча, пак ще търся очила...Пак ще трябва да "ора".
цитирай
15. 4444 - ооо
23.10.2007 11:54
здравейте компанията! Бабо Флорче, тука съм! Мама ме наказа една седмица без нет, ама е жалостива и ми съкрати наказанието до 3 дни.
Бате норманчо това с кихането не е хубава работа- да си сложиш ваксина- на мене мама ми сложи :)
цитирай
16. norman - о, здрасти четвъртитко :-)
23.10.2007 12:48
ниема да ми слагат ваксина, аз не искам...това е крайно неестествено...а тя хремата почти вече ми мина, само малко ми е зачервен носа, но си го мажем с крем и ми е по-добре вече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322112
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930