Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2007 14:44 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 16,17.Октомври 2007 ВТОРНИК и СРЯДА
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4412 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 18.10.2007 15:27


Простудих си гърлото най-безразсъдно и сега ми е трудно да говорим и да пишем, щото аз докато пишем си го изговарям на глас.

Майка ми каза да извадим там ниекакви си неща от фризера и аз я видиех тая кутия сладолед с бишкотите, дето още от топлите месеци я биехме взели за най-добрата приятелка на майка като дойде, но тя не пожела сладолед и той е останал навътре. И после майка като излезна, аз бръкнах и толко бързо изгълтах циелата кутия и даже слезнах веднага долу да я хвърлим ъв контейнера...че малко ми стана неудобно от постъпката. Щото аз през зимата заради кларингита не триебва да ядем сладолед. Обаче вечерта, започна да ме боли гърлото и да ми се покачва темепературата и майка много се разтревожи какво ми има. А мене ме е срам да кажем от какво е. И много се възмутих от мене си и  тя ме накара да изпием 2 самовара чай и 3 лимона вътре. И сутринта като ми премери температурата 37,3 си признах от какво е станало, защото тя много се притесняваше. И щом си признах, направо ъв гърлото ми сякаш разцъфна едно цвете, веднага ми стана по-спокойно и дишането ми се подобри. И за наказание, майка ме накара днеска да пишем за лъжата и за неизречената истина, дали са едно и също нещо. Според мене са едно и също, само че едното има нюанс на морална самозаблуда чрез валчестото, грозно, меркантилно клише – „Мълчанието е злато”... Което пък  води след себе си ъв редичка – „благородната лъжа” и трътлестото късокрако литературно явление, любимец на голиема част от българските журналя „истината ъв лъжата” . И много се нервим като се сетих сега за журналята, за естетическите измерения на истина-лъжа ъв литературата и свободните празни морални валенции по вестниците и ъв една дебела тема от която не можем да се откачим, щото не работи настройката за отказ от получаване на съобщения за коментари, но още малко ще ги потърпим и така ще се развикам там, че...гледай сега как се отклоних от сладоледа и моето премълчаване... Обещавам че до месец юни ниема да ядем сладолед повече  и ще си мълчим когато  си поискам, без да премълчавам !

  

 

 



Тагове:   октомври,   сряда,   Норман,


Гласувай:
0



1. buboleche - Ей така между сладоледа и гърлото ,
18.10.2007 14:54
пробута и въпроса дали са еднакви лъжата и премълчаването...Какво да ти кажа ,Норман..И аз мислех ,че са еднакви ,обаче живота ми разказа някои игри , та сега ..премълчавам, от удобство и от мерак да лъжа себе си. И даже не виждам нищо лошо в това...Така стават нещата.....
цитирай
2. soho - *THUMBS UP* За премълчаната ...
18.10.2007 14:58
*THUMBS UP*

За премълчаната истина и лъжата - може малко да поспоря с теб, защото мисля, че ако премълчиш нещо не значи че си излъгал, просто не си го казал. Всъщност не съм мислила много по въпроса.
цитирай
3. zari - Здравейте! Има един постинг за лъжата от февруари т.г.
18.10.2007 15:03
на МЕРИТА! Той започва така:"Няма човек, който да не е лъгал и да не е търпял лошите последстия от това!"
Нямам представа кой/коя е merita в блога, но обичам да чета смислени текстове!
Вашият е също такъв!
цитирай
4. ani4ka86bg - Аз си мисля, че ако не си се чувствал ...
18.10.2007 15:17
Аз си мисля , че ако не си се чувствал виновен, нямало да те боли гърло.... така де аз днес ядох сладолед и да ти кажа много си ми беше добре... аз също имам майка, която може би не одобрява сладоледа праз октомври, но според мен човек не бива много да се отнася с лъжи или премълчавания.... не и когато става въпрос за такива неща като сладолед. Искам да кажа, че нещата не могат да се мерят с един и същи метър.
цитирай
5. benra - А
18.10.2007 16:03
дали винаги истината е добра?Всъщност в конкретният случай е!:-)))Никакъв сладолед до юни!Сещам се,че и аз имам във фризера...
цитирай
6. анонимен - Аз, като го прочетох и веднага ме ...
18.10.2007 16:08
Аз, като го прочетох и веднага ме облада музата и сега ще го изпея, разбираш ли...:

Във лъжа безумно бледа
Норман глътна сладоледа.
гърлото му - Бела Неда
Зачерви се до обеда!

По-нататък има, обаче не е за пред хоратаа...
цитирай
7. stix - „истината ъв лъжата” :))))))...
18.10.2007 16:22
„истината ъв лъжата”
:)))))))))))))
цитирай
8. tvoqsam - ех...
18.10.2007 17:45
Норманчеее...
цитирай
9. zari - Приятелю, такова безразсъдно поведение!?! е наречено от Шекспир
19.10.2007 10:48
valour misbegot /доблест, зачената в грях/.
цитирай
10. norman - o, добър ден, здарвейте :-)
19.10.2007 10:56
ми аз много обичам сладолед и щом има буквата "р" ъв месеца, не триебва да го ядем. През септемвРи ядох, мислех че може и през октомври, но лимита за тая година съм го изчерпил.
цитирай
11. ympo - Нас пък вчера...
19.10.2007 11:52
...на работа ни боцкаха... Бляк! Мразя да ме бодат със спринцовки. Уж да не настиваме... Сигурно ще трябва да се тества дали работи ваксината. Ама дали става със сладолед? Как мислиш? Да опитам, а?

А Лъжата си е лъжа и толкоз. Няма друга дума... И всичко дето не е истината е лъжа! Забаламосванията са си чисти тинтири-минтири!

П.С. И моля те, оздравявай по-бързо, че ноември ей го де е... А обещанията са, за да се изпълняват... ;)
цитирай
12. norman - o, zдравей Утро :-)
19.10.2007 12:00
е защо си позволила да ти сложат ваксина сега ъв тебе бъкат 44 хиляди вируса и щамове.
Аз не съм толко болен, просто имах угризения, че ядох сладолед когато не триебва.
И не съм забравил за снежния човек с очила ли го искаш или с лорнет, не помним точно :-)
цитирай
13. 4444 - бате норманчо,
19.10.2007 13:18
аз пък изяждам бонбоните без да отварям кутията- с некои кутии може... И после майка като дойдат гости разбира горката, хихихихи ама и мене ме е срам
цитирай
14. norman - о, това с бонбоните
19.10.2007 13:29
и аз го можем, факир съм, но вече не го практикувам...е сега защо ме подсети за бонбони, имаме една метална кутия и майка я пълни с шоколадови бонбони, я чакай да видим къде е точно.
цитирай
15. soho - :))) брат ми е с тоя навих - изяде нещо ...
19.10.2007 13:36
:))) брат ми е с тоя навих - изяде нещо и остави празната кутия. И ти тамън си мислиш как ще хапнеш и хак - нищо...
цитирай
16. 4444 - бате норманчо,
19.10.2007 14:13
как изяждаш бонбоните от металната кутия без да я отваряш ей тва ми станА интересно.
цитирай
17. norman - е, как
19.10.2007 14:17
отворих я с пръсти, тя не е запечатана и си хапнах ниеколко бонбона и има къдрави хартишки вътре, но ниема да ги изяждам всичките бонбони, щото после от срам ще триебва да изхвърлим и металната кутия, а тя е много удобна и нека си стои :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322139
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930