Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2007 11:19 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 15,16.Септември 2007 СЪБОТА и НЕДЕЛЯ
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8224 Коментари: 30 Гласове:
0



imageimage

Ъв неделя имаше  Пети Фестивал на Графитите и с майка ходихме да ги гледаме, но с нас в последния момент се домъкна и тоя Виктор, който аз не харесвам много, щото постоянно говори за пари, проекти и многото си имоти, и аз съм обречен на пълно мълчание през циелото време.А той ходил на море и донесъл ниекакъв сувенир амфора за цветя,  за майка. И се сетих, че не сме му показали коронния си номер...като бех по-малък майка ме беше научила на един номер, който правех на хората и всички много се смееха и забавляваха. Заставах мирно, отпивах от малка бутилка минерална вода и си я задържах ъв устата, после си доближавах бутилката до ухото, сякаш си сипвам вода ъв ухото и същевременно правех фонтанче с вече отпитата. И както си вървиме към паметника на НДК да гледаме графитите, аз извадих бутилката от чантата на майка и застанах пред Виктор, а той с един страхотен костюм,страхотна вратовръзка, обувки...отвсекъде лъха сериозна, сурова деловитост  и респект...майка и тя много спортно- елегантна с токчета. И заставам пред него, отпивам от водата и правим фонтан, но сега нали съм по-голием и фонтана ми беше почти слонски, той се втрещи и се преструва, че нищо не се е случило, обаче аз правим втори фонтан и хората, които беха около нас се смеят, майка също...а на Виктор костюма целия на капки и намръщен, не знае как да реагира. Беше много готино смешно положение, а майка ще се пръсне от смях , но той се обиди и млъкна и после нещо каза и си тръгна. И майка въобще не ми се скара, а си глеедахме графитите и после не ме лиши изобщо от мелба. И там имаше и ниекакъв концерт, но мойте приятели скейтърите от другия паметник не биеха, защото това не беше никакво състезание-предизвикателство, ниемаше висока рампа, а ниекакви ниски бебешки съоръжения.
Ето тука на тоя клип се вижда номера с водата, които направих, само че е представен от малкия и много талантлив 3 годишен цигулар Аким .
А, да, и вечерта обаче, за съжаление тоя Виктор се обади за да каже на майка, че целото това положение е било изненадващо смешно.





Тагове:   неделя,   събота,   Норман,


Гласувай:
0



1. buboleche - :)))
17.09.2007 11:58
Няма чувство за хумор човека, а както има една приказка - човек ,който няма чувство за хумор , най-вероятно няма никакво чувство, нали така..? :))
цитирай
2. анонимен - Ооо, здрасти, здрасти норманче...
17.09.2007 13:34
Ооо, здрасти, здрасти норманче:))))
Ама да знаеш, то на тия със страннитие префърцунени имана (като тоя Виктор) все така им се случва:)))
Аз пък извърших една магария, ама не нарочно, и то наскоро...
Беха ме поканили на некакъв хепънинг с банкет, ама аз догако се ориентирам в положението, на масата останаха само круши, пъпеш и петмез...щото другото се разграби за няколко милисекундииии..:)))
Обаче аз си хапнах подобаващо и си пийнах фанта...
По едно време дойде водещият Евгени (и той с такова префърцунено име като твоя Виктор) и не знам защо ми се залепи зад задните части....После взе да говори нещо по микрофона и да ме потупва по задните части, обаче аз вече нищо не чувах, освен онова ръмжене в коремааа...
Рекох аз да се попреместя, щото усетих накъде отива работата, обаче аз мръдна и Евгени по мене....Накрая ми предявиха иска за некакви си обувки, дето били от кожата над бонфилето на некакъв си крокодил и стрували 1200 лева, ама аз си нямам пари и сега щели да ми пращат съдия изпълнител, да ми описва хамута...Обаче хамута го откраднаха едни цигани и сега не занм как ще се оправям.....
цитирай
3. norman - о,здрасти, здрасти buboleche
17.09.2007 13:50
Аз пониекога съм ъв състояние не само да тествам чувството за хумор у другите, но и направо да им го погребем :-)
цитирай
4. norman - о, здрасти, здрасти magarenceto
17.09.2007 13:53
амам, как може да ходиш на такива места, ти си ниекакво много суетно магаре, сигурно. Аз си мислех, че си водиш един пасторален, самотен живот, а ти си се наврел ъв най-лошите компании.
цитирай
5. norman - ох,
17.09.2007 14:05
защо така ми се промени блога има ниекаква нова опция и сега всичко ми е отворено, а не както преди темите си стояха скромно и с черни букви...какво пак съм направил без да се усетим.
А и друго се чудим - кога триебва да си изтривам блога, може би ниема вече место и затова така ми се промени всичко.
цитирай
6. soho - Здравей, Norman и ти Magarenceto, ...
17.09.2007 15:55
Здравей, Norman и ти Magarenceto,

Промианата в блога и аз забелязах и е ужасно, незнам дори от къде да гледам коментарите. А ти Магаренце пак ли си изтрит, защото не те виждам.
цитирай
7. norman - о, здрасти, здрасти soho
17.09.2007 16:15
вече има тема ъв избрани с пояснения за промените.
А магаренцето пак са го изтрили, да - за съжаление !
цитирай
8. ivoberov - Аз пък си бех цел ден вкъщи и нищо не ...
17.09.2007 16:26
Аз пък си бех цел ден вкъщи и нищо не стана
цитирай
9. norman - о, здрасти, здрасти ivoberov
17.09.2007 16:47
а какво ли е това пък да си седиш ъвкъщи и нищо да не стане. Примерно, аз докато си седех докато излеземе, знаеш ли колко работи станаха - закачих на майка пак чорапогащника и го скъсах, щото като минавам и се размахвам с ракетата за федербал и това твърдото стърчащото влакно не го бех отрезал. Триебваше да изядем 5 ореха преди да излеземе, но не помним къде е сложена орехотрошачката и ги счупих с една тежка статуетка на Нефертити и й сплесках носа. И други работи съм направил, но то всичко ли да описвам...Хората си стоят по-домовете да им е спокойно и да си почиват, а аз вече не знам къде да се сврем, само бели, бели.
цитирай
10. ivoberov - аз реших да се печем
17.09.2007 18:06
Аз реших да се печем на балкона щот било лято, а пък после видех по телевизора, че била отминало. Упорите обаче продължих да се печем, обаче ми свети слънцето во очите и аз взех една книга да ги закрием, пък то книгата една дебела и ми натежа и зех да я четем, пък тя била на френски и аз докати си спомним знам ли френски да я четем слънцето залезе, защото срещу нас е един блок и то си залязва всеки път зад блока и така нищо не стана
цитирай
11. norman - Е как така ще се печеш !
17.09.2007 19:59
Защо не си ходил да чистиш Боянския водопад с М.Заимов или и водопада вече си има Директор и Управителен съвет?
Аз така и не можах да разберем нито кой го е изчистил, нито кой го е замърсил.
цитирай
12. анонимен - Здрасти, здрасти норманче:)))...
17.09.2007 20:10
Здрасти, здрасти норманче:))))
Пиша ти от някъде, ама и аз не зная точно от къде - навярно е магарешсият пургаториум, или нещо такова, щото нито съм умряло, нито съм живо....Уж нямам блог, пък виждам тия, дето са ме посещавали до изтриването на блога и т.н.
Аз се силно ядосах на онази Варлаамицата и й казах некои работи според некои съображения, ама нея я хвана нещо като амнезия и взе да повтаря като развален грамофон разни глупости!
Аз сега не знам у какво животно точно ще се преродим, но съм решил да намерим чудовището от Харманли и да му оскубем козинята и рехавата брада, щото много съм се ядосяало, макар да съм по природа кротко и добронамерено. Молим се да се родим като бенгалски тигър поне, та да разпорим козляка и да се прекрати тая работа с тоя вампирин:)))
Иначе тука има директна връзка с твоя блог и аз се кефив да си го четеме непрекъснато и да ти се радвам:)))
Ама обещавам, че и да станем тигър, че идвам да ти мрънкям като котенце и да ме чешкаш зад ушетата:))))
Поздрав от бившото магаренце и неопределената все още реинкарнация негова :))))
цитирай
13. newgirl - Норман :))
18.09.2007 09:40
Голям калпазанин си бил, ама тоя Виктор е попаднал където трябва. Тъй му се пада на сухар като него. Другия път да земеш да му повредиш костюма, че да не може да го носи повече,.... начи пирон, ножица или нещо подобно ще ти свършат добра работа. А на майка ти специални поздрави от мен, зех много да я харесвам :)))
цитирай
14. norman - о, здрасти, здрасти newgirl,
18.09.2007 11:22
непременно ще я поздравим, да...майка ми виерно си е много готина :-)
цитирай
15. ympo - Искам и мееен...
18.09.2007 11:26
.. да научиш на тоя номер, Норманчо... Можелиможели?;)
цитирай
16. norman - ниема да те научим
18.09.2007 11:29
ти от известно време си станала едно лигаво Утро, казах !
цитирай
17. ympo - Ми добре...
18.09.2007 13:00
.. щом не щеш...Няма.. :)
цитирай
18. анонимен - Здрасти, здрасти норманче:)))...
18.09.2007 21:03
Здрасти, здрасти норманче:)))
Аз малко възкръснах, като едно много ядосано магаренце, което е решило да се бори за правото си да е такова!
Ти как сиу мило норманче? Надявам се да ни си в Потрес и да ни радваш с хубави историйки от твоя любитен нормански живот:))))
Възкръснали поздрави от магаренцето2:)))))
цитирай
19. norman - ми да,
18.09.2007 21:56
малко съм ъв Потрес, казах !
Ето и сега ми пише имате ново съобщение и като отидем ъв Лични съобщения и като се опитам да активирам новото ми изписва - разговорът който се опитвате да отворите е празен, дори не знам от кого е това съобщение.
Нервим се вече.
цитирай
20. ivoberov - О, здрасти, здрасти Норманче
19.09.2007 01:38
На водопадя щях да ходя, обаче за да отида там трябва да се тръгне, а пък аз бях рекъл да се пека, макар че после се оказа, че вече не било съвсем лято по телевизора, но като ми засвети слънцето в очите си го закрих с една книха, но ми натежа щото е дебела и си рекох да я чета, но тя на френски и докато си спомня дали го знам езика слънцето заледе зад съседния блок, който е 219, а иначе Боянският водопад си тече и дано се го изчистили, щото мразим да си тече просто така кака да е.
цитирай
21. zari - Скромно:
19.09.2007 08:27
защо не предадете за октомври щафетата, пардон, писалката /компютъра/ на майка Ви, да започне и тя дневник. Неотдавна форумци се бяха разделили на два лагера, ето повод пак! Всички са умни, най-вече отлични диагностици, праведни, остроумни...няма начин да се не изкажат. Поредно.
цитирай
22. norman - о, здрасти, здрасти zari
19.09.2007 11:11
отговорил съм ти частично ъв новата ми тема :-)
цитирай
23. soho - Аз също имах ЛС и беше по същия начин ...
19.09.2007 14:35
Аз също имах ЛС и беше по същия начин като при теб Норман, мн ме беше яд, защото аз ЛС по принцип не получавам.
цитирай
24. bonie - хахаяха
20.09.2007 10:07
много забавно
цитирай
25. bonie - яяяя
20.09.2007 10:12
че не съм разбрала за водопада. е най сетня ше зема да отида да го видя чист докато е лято, ама май то ша свърши докъм неделя?????
цитирай
26. ellinor - При теб е много
25.09.2007 11:59
забавно. И аз се посмях от сърце, само дето ми липсваше фонтанчето :))). Но ако пийвах нещо по време на това четиво със сигурност бих направила фонтанче :))).
Желая ти слънчев и усмихнат ден!
цитирай
27. soho - Ооо вчера направих фонтанчето пред ...
25.09.2007 12:21
Ооо вчера направих фонтанчето пред едно дете, с бира. Кка ме гледаше и му беше толкова забавно. Аз с децата се вдетинявам :))))
цитирай
28. norman - о,здрасти, здрасти ellinor i soho :-)
25.09.2007 12:31
нали, много е забавен тоя номер, но с бира не съм го правил, ниекак си е грозно според мене.
цитирай
29. soho - Ами под ръка нямах друго, пак е съ...
25.09.2007 12:39
Ами под ръка нямах друго, пак е същото пробвай :)))
цитирай
30. norman - E
25.09.2007 12:42
ниема да пробвам, аз бира не пием...а и фонтанче с цвят на бира - буооххх
грозна работа, казах !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322032
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930