Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2007 09:57 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 9.Септември 2007 НЕДЕЛЯ
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1851 Коментари: 5 Гласове:
0



ДНЕВНИКЪТ на един Норман 9.Септември 2007 НЕДЕЛЯ

image  А майка ме заведе ъв музея да видим Панагюрското златно съкровище, но ниема да слагам фотографии, защото може би всички са го виждали, само аз не бех. И вчера нарисувах едно културно прасе с чиния, нож и вилица пред него...ние с майка свинско не ядеме, но заради темата-тест на Утро си замърсих пръстите да рисувам  свинско, ето тука ще го сложим за да го види, ако иска.

image

Ъв музея като водихме гостите миналата година, не се качихме до 3 етаж, там има експозиция „Етноси” и повечето облекла биеха турски, даже още с влизането от ляво се започва с едни витрини пълни с кичозни турски женски роби на гюлове и пауни – не ми се харесаха.
Българските носии бяха толкова малко, че се зачудих дали не съм ъв турски етнографски музей. Много лошо, като се има предвид, че това не е ниекой регионален музей, а Национален Исторически.

А вчера направих една беля, майка ми каза да изсипем една супа от гъби ъв тоалетната чиния, но аз се обърках и я сипах ъв мивката и всичко се запуши с гъби, и слагам тубофло и мистър мускуло, но не иска да се отпуши и мивката сега е като тенджера пълна със супа. Лелел, лелел !



Тагове:   неделя,   Норман,


Гласувай:
0



1. ympo - Знаех си, Норманчо,
12.09.2007 10:13
.. че имаш рисувачески заложби! Туй твойто прасе си е истински шедьовър! ДА! Много хубавао! Ама много.. и едно таквоз културно... Ах..
А на мивката й развий там онова отдолу - сифон се нарича мисля.. и я почисти.. щото тия неща дето ги сипваш - не действат при едри парчета.. а при гъби още по-малко...:)
цитирай
2. elvis - У лево има ено магазинче, там има ...
12.09.2007 13:14
У лево има ено магазинче, там има български бродирани ризки, моеш си купиш на яка цена колкото си искаш. Таа Утро, ква е? приятелка ли ти е? :))
цитирай
3. norman - о, здрасти, здрасти elvis,
12.09.2007 13:41
ми Утро пише приказки ъв нейния блог и разни други забавни тестове като това с прасето, и както ти пишеш стихотворни и други смешки ъв твоя блог:-)
Амам, аз не съм бил ъв музея да си купувам дрехи и понеже биехме сами с майка - не с гости, не искам да си купувам сувенирни ризи, блузи и чорапи.
Аз съм възмутен, че ъв музейната сбирка имаше даже съвременни мюсулмански женски дрехи и кърпи(от 20 и 21век, така пишеше) от Шуменско, ниекак не им е там миестото.
цитирай
4. soho - И аз не съм виждала Панагюрското ...
14.09.2007 09:56
И аз не съм виждала Панагюрското златно съкровище.
цитирай
5. norman - o, здрасти, здрасти soho
14.09.2007 10:29
ми ходи го виж, защото то е тука само за известно време и после пак ще пътува...и виж тая експозиция "Етноси", че е точно така както казвам, аз исках да напишем ъв книгата за възмущения, но се замотахме с майка там ъв възстановката на училищната стая с глобуса и забравих.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322268
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930