Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2007 22:55 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 2.Септември 2007 НЕДЕЛЯ
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1664 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 25.12.2007 09:11


ДНЕВНИКЪТ на един Норман 2.Септември 2007 НЕДЕЛЯ
А пък ъв клуба свири една израелска хип-хоп, реге-рап, бийтбокс, фънк формация. И тоя на ударните беше албинос мароканец, солиста афроамериканец от Пенсилвания, другият от персийско-български произход и май само четвъртия беше евреин. И правиха манджа от ритми африкански, хасидски, персийски, американски. А майка ми каза да глиедам на тех философски, като какoфонията да я възприемам за болезнения стремеж на човека да извлича звуци от „духовните, космически сфери” и да ги превръща в хармонични музикални забивки... Абе харесаха ми, но не много щото аз очаквах, че ще са нещо като моя любим бийтбокс изпълнител. Сега ще се опитам да го сложим от тубата тука.
И циел ден съм с махмурлук, щото аз не пием, но майка пи мартини, а тя като пие мене ме хваща, и после ми е лошо и ми се върти главата и танцувахме... и се прибрахме почти сутринта. И се сетих за един случай, когато биехме в една оранжерия за отглеждане на аспержи и тя яде много пресни аспержи, а какво стана с мене... лелел, лелел не е за разказване...може друг път да си го запишем в дневника.
А ъв клуба на бара имаше голием аквариум и една едра странна черна риба през циелата нощ се впиваше и стоеше забита в целувка на стъклената стена.    

 





Тагове:   неделя,   Норман,


Гласувай:
0



1. анонимен - Еййй, най-сетне го написа пусти ...
03.09.2007 23:04
Еййй, най-сетне го написа пусти постинг... Ама ти сега не праиш честно... Казваш за тия клубове постфактум, или екс-пост (както ти е кеф). Е сега аз как да ида да ги гледам тия? Ще ми се наложи да си остана прост и недотам образован по пролетарските течения на тая музика, дето не й запомних името...Другия път да си земеш бележка и да предупреждаваш, а не да излизаш с тоя номер с майка ти..И да не спъваш скейтбордистите, че ми се оплакваха..
цитирай
2. norman - о, здрасти, здрасти whitheshadow
03.09.2007 23:15
написах го най-после, преди малко се събудих пак като размазана жаба. Какво да кажем за клубовете, нали ъв събота си писах, че ще ходиме с майка. Май ниема да ги видиш тия, ако си от Пловдив те са свирили ъв събота и снощи в София биеха, за други изяви техни не знам къде ще има. Никого не съм спъвал, ниема да се опитваш да ме клеветиш, щото майка като го прочете и наистина може да си помисли, че така правим, а то не е верно ! хи-хи
цитирай
3. ympo - Норман.. подозирам..
04.09.2007 10:07
Че тия станни риби дето каза - за онази дето те цункала през стъклото май се казват - Сомчета - чистачи.. Имат едни такива смешни малки мустачки и гледат "съблазнително" :) Нали, нали?
цитирай
4. newgirl - Па на мен ми хареса таз интернаци...
04.09.2007 10:27
Па на мен ми хареса таз интернационална еврейска формация. Само дето не завъртя и едно ромче тъдява, та да има и малко привкус на кючек. Иначе групата си е на шест....
цитирай
5. norman - а и ти ли беше там newgirl
04.09.2007 10:34
аз само се раздразних, че беха разглобили най-обичаната ми детската песничка My favorite things.
А за рибата не знам каква беше, не гледаше много съблазнително, защото стоеше впита вертикално и от размазаните й месести устни по стъклото не можех да видим очите й.
цитирай
6. newgirl - Не съм била, ама бих отишла. А за р...
04.09.2007 11:31
Не съм била, ама бих отишла. Само ми обади къде е това клубче :) А за разглобяването - ми могат си го тия хип-хопаджии, или реге-рападжии бяха ;р
цитирай
7. norman - a,
04.09.2007 13:25
клубчето е до Музикалния театър на паметника Левски, там е много хубаво когато не свитри група Ахед, тия не можем да ги търпим изобщо...така че не всеки път си заслужава да ходиш. Има и една женомъжка Ани Л...не помним фамилията й и тя е много досадна певица. Ние с майка ходиме поне 1 път ъв мвсеца, но не сме всеядни и не всеки път там и чакаме, когато може да се чуе и види нещо интересно, аз ще ти кажем тука, ако искаш и ти да погледнеш рибата и да си обогатиш музикалната култура с ниеколко течни партитури и ниекое друго екшън либрето хи-хи
цитирай
8. newgirl - И аз не обичам всякви манджи, ма не се ...
04.09.2007 15:13
И аз не обичам всякви манджи, ма не се отказвам от по-нежни, лирично баладни, там морна, фадо, джаз... Похапвам и от тия новите смески на реге и денс... и т.н. Та... може се пробваме с клубчето :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322235
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930