Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2007 23:06 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 30,31 Август 2007 ЧЕТВЪРТЪК и ПЕТЪК
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2366 Коментари: 7 Гласове:
0



ДНЕВНИКЪТ на един Норман 30,31 Август 2007 ЧЕТВЪРТЪК и ПЕТЪК

Гледай сега каква глупост ме сполете, жената дето идва да чисти и мие подовете ъв петък, ще ходи на сватба и майка малко императивно ме помоли, всичко аз да свършим.  Тц, тц...А можех да ходим да си гледам скейтърите ъв парка, но така е като ниекакви са решили да се женят. Иначе много хубаво ще си изкарам събота и неделя, но преди това ми се очертава голем чанч.

 А тука видиех много жени и мъже в апоплексия и ступор. Не можем да ги разберем какво точно им има...пишат си любовните разочарования, заканват се на изоставилите ги неблагодарници/чки. И като им напишем нещо окуражително...примерно, че ако ще триебва да им изнасям панихида ме трият и пъдят...може и да са се засрамили, не знам.
Или ми пишат лични съобщения да ми се обясняват, колко са психично здрави и ме питат защо аз си пишем ДНЕВНИК ?
Казах го и пак ще повторим за да не ме питате повече, на мене докторите са ми предписали да си водим тука дневник, да си поддържам ремисията, защото лекарства вече не пием и се подобрявам много даже, щом като почнах вече да различавам клинично здравите от патологичните.

И молям тия  патологичните издивели женски с претенции, да се вземат малко в ръце, че звучат по-зле и от мене докато бех ъв Раднево...и да не ми пращат лични съобщения, защото майка ми е много деликатна и никога ниема да ми надниква ъв личните съобщения, а аз искам да знае с коя си пишем и какво...затова , всичко ще си казвам ъв темите и ще си разсъждавам тука и там където ме пуснат .
И който ме изтрие или ме пъди, аз ще си го описвам тука ъв дневника, ако счетем за необходимо с подробности и имена, нали триебва да се самонаблюдавам, концентрирам и да преразказвам факти и истини.
Айде де, само аз ли пък ниема да се грижим за здравето си !

 



Тагове:   август,   четвъртък,   петък,   Норман,


Гласувай:
0



1. анонимен - Виж сега, в Раднево нали ти правиха ...
01.09.2007 12:41
Виж сега, в Раднево нали ти правиха трудова терапия - сега майка ти продължава започнатото :-)) Ама верно ли те трият и ти се заканват :-))) Само за една панихида?!!! Еййй, тоя народ съвсем се смахна :-))) Аз и тук да си кажа, че те подизирам за работа в полза на некоя погребална агенцийка - набираш мющерия :-))))
Моя милост с голямо забавление ще ти чете дневника! Честна пионерска :-)))
Чакам бисери :-)))
И да не спъваш скейтърите по НДК, че са малолетни и ще те съдят :-)))
цитирай
2. norman - о, здтасти, здрасти whitheshadow
01.09.2007 19:32
Ъв Раднево не са ми правили трудова терапия и сега понеже не искам да съм ленив като Обломов, триебва да се натоварвам физически, защото майка още не е качила достатъчно килограми, и й тежи.
Ми трият ме и даже темите си трият след мене като се изкажем ниекъде...а аз не можем да помним къде какво съм казал, и после ъв пощата ми идва писмо, че еди къде си има коментар и отивам...и ниема никой - целата темата изтрита. А пък тия, които са си сложили човката, за преглед на коментар са ми толко смешни, щото и те не ме пускат. Имаше ниекаква дебелана, която казваше че всички добри момичета вечеряли вкъщи, а всички лоши едва ли не вечерят навън...ниекакви такива внушения искаше да направи, абе май си търсеше мъж за угояване, та да не и личът на нея излишните килограми...и ниекакви други имаше, амам те като ме изтрият и аз не помним съдържанието.
Не съм от погребална агенция, не се плаши, ниема да те картотекирам хи- хи.
И аз с голиемо удоволствие ще четем ъв твоя блог и много ми се харесва аватара ти.
А пък ходим при тия скейтъри ъв парка до паметника и не ги спъвам даже им ръкопляскам и на тиех им е приятно, но има ниекои, които още се учат и не могат да се качат на платформата и им е малко неудобно...и аз ги насърчавам.
цитирай
3. анонимен - ДА ти кажа, много ми хареса дневн...
01.09.2007 20:12
ДА ти кажа, много ми хареса дневникът ти, че даже го турих в блогрола, защото не съм чел нищо по-свежо :-)))
Аз принципно умирам да се закачам и да се смея, ама напоследък нещо се посдухах (така вика оня от Карлуково) и ми е едно тъъъжно на моменти, та чак стихчета си пиша (като оня, Васисуалий Лоханкин - поетът на пролетарската революция, дето пише в петостепенен ямб).
Ти си пиши дневника, щото иначе всичко ще изпозабравиш, а е грехота :-)))
Освен това съм ти пуснал линка и на няколко другарчета (с чувство за хумор) и се надявам и те да се порадват :-))))
Много усмивчици, ма ме е яд, че не си признаваш за погребалната агенция :-))))
цитирай
4. norman - ааа,
02.09.2007 10:40
Аз тая книга съм я чел и стиховете на Васисуалий много ми се харесват, а кой ли тука е Великият Комбинатор...иначе тука видиех доста гражданки Грицацуеви - ридаят неутешимо хи-хи
цитирай
5. анонимен - И предводители на дворянството дал ...
02.09.2007 10:50
И предводители на дворянството дал Бог! Сал един Корейко се спотайва, ама сигурно щото е от друга серия....
цитирай
6. анонимен - Брато, свалят те женките,
02.09.2007 11:46
не си ли разбрал че вече така си търсят гаджета като пускат л.с, ако им се хванеш и почнеш да им отговаряш те канят да продължите дрънканицата на питие. Тия тука кафе и чай не пият, та да те светна да не се чудиш:)
цитирай
7. norman - свалят ме те !?
02.09.2007 12:11
Амам, ако пуснем майка ми с лопатата ще им заравни със земята гробчетата т.е. блогчетата.
Аз риедко пием алкохол и свалките ги разбирам само в реалността, освен това мислим, че първо аз като мъж триебва да направим крачката, а не те да ми скачат по главата първи. А пък и не съм седнал тука да пишем за свалка с ниекоя изветрела мухоловка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 321376
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031