Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2007 22:38 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 27.Август 2007 ПОНЕДЕЛНИК
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2302 Коментари: 8 Гласове:
0



ДНЕВНИКЪТ на един Норман 27.Август 2007 ПОНЕДЕЛНИК

И си имам вече хубава прическа и щех да починем в тоя фризьорски салон.А там винаги има много жени, седят си, говорят си глупости...как издържат не ми е ясно. Има и козметичка, една такава злобна с тънки уста, маха косми и реже мазоли, стърже пети и се разхожда застрашително, готова е всеки момент да заскубе отмъстително всички.
Даже идват и метросексуални мъже да си правят коламаска на краката...буооох, гнусна работа!
И триебваше да четем списания, кое от кое по-глупаво и да слушам безсрамни разговори. Жени и момичета говорят за мъжете и гаджетата си...лелел, ужас, направо не ми се пише.
А пък една искаше да я изрусяват ниекакво скандинавско русо и фризьорката й обяснява, че на нейната коса ниема да стане, защото е тъмна, но тая настоява, защото гаджето й бил казал, че му е омръзнало да я гледа и слуша. И тя искала да му се представи различна, демек да го поизлъже, че не е същата.
 И я намаза...обаче после, като я изми , то станало зелено като сопол...хи хи, нека й...беше много смешна и уплашена. После какво е станало не знам, защото най-после вдишах свободата на улицата.



Тагове:   август,   понеделник,   Норман,


Гласувай:
0



1. sis - хи хи
29.08.2007 11:41
:):):):)
цитирай
2. ympo - Пък аз..
29.08.2007 12:28
мислех да ставам Червено утро... за да си приличам със Слънцето на изгрев понякога.. Ама вече ще ме е страх да пробвам.. Струва ми се опасно...
цитирай
3. norman - o, Утро здрасти, здрасти
29.08.2007 12:59
молям ти се не се прави червено и недей да ходиш ъв фризьорските салони...аз само заради майка отидох, че тя не ми харесваше едната страна.
Аз много съжалявам, че не можем да ти разберем хипотетичната приказка...не можеш ли да ми я обясниш, малко по- така...щото аз с мойта вродена примитивност, малко се затруднвявам да я тълкувам.
цитирай
4. sun4oslun4o - Хах, една приятелка също доста и...
29.08.2007 13:19
Хах,една приятелка също доста изпати от тея фризьорски салони.Намери си една прическа в списанието,но фризьорката не боравеше сръчно с ножицата и гребена..та се получи нещо напълно ново.Добре де,но приятелката не си взе поука и цъфна след време пак.Процедурата беше същата-избра си прическа и и направиха същата като 1-вия пт.Хех,3-ти за щастие няма да има..
цитирай
5. анонимен - А ти само се подстирга ли, или прави и ...
01.09.2007 12:56
А ти само се подстирга ли, или прави и разни други процедури :-))) щото твойта стана като оня при сексолога, дето, като излизъл от къщи и келнерът вече тичал с кафето :-)))))
цитирай
6. norman - това
01.09.2007 19:38
за сексолога и кафетата не го знам, ниекакъв виц ли? И ако е мръснишки, молям не ми го разказвай, щото майка може да го прочете ниекога и да ми забрани да си пишем с тебе.
Ми Поли ме подстрига, защото аз нали се остригах от едната страна, но ми мина желанието да продължим.
цитирай
7. анонимен - Щ ети го оставя за домашно, мама да ти ...
03.09.2007 15:42
Щ ети го оставя за домашно, мама да ти го разкаже - безобиден е :-))) Ти що спря да си водиш редовно дневника???
цитирай
8. norman - ми
04.09.2007 00:17
аз я питах и тя не го знае тоя анекдот...и щом е безобиден, може да ми го разкажеш когато искаш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 321413
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031