Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2007 22:16 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 25.Август 2007 СЪБОТА
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4403 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2007 22:29


ДНЕВНИКЪТ на един Норман 25.Август 2007 СЪБОТА

А празника ми е , че от 3 месеца не пием лекарства, не ме водят на шокова, даже един лексотан не съм изпил…и се подобрявам много даже.
Само малко се изнервих, че ми беха объркали текста на тортата...ние с майка им казахме да пише Честит Празник Норман, а те са ми написали Честит Рожден ден Норман.
Обаче нали съм малко смотан и майка ме изпрати да вземем тортата и аз така се развълнувах като я видех, че хич не прочетох какво точно са написали. Но нищо, то и това може да се каже ,че е Ново Летоброене – преди и след лекарствата, които хич не ме лекуваха.

Ето тука майка ми снима тортата да си я сложим ъв дневника, имам и от любимите ми свирки, които се разгъват в лицето на отсрещния. :-)

 

imageimageimage


Тагове:   август,   събота,   Норман,


Гласувай:
0



1. ympo - Ау...
27.08.2007 12:05
Не е добре изгладняло Утро да чете Дневника на един Норман... щот от тия торти дето изглеждат тъй вкусно - още повече му стърже стомахчето...
цитирай
2. norman - нали,
27.08.2007 12:36
много ми беше хубава тортата...ние с майка не сме дебели, даже триебва още да надебелееме, защото едвам си тътриме големата минерална вода по стълбите...и майка триебва да стане поне 52кг.
А ти утро, внимавай да не надебелееш, защото хич не се изразходваш за вода...росата ти пада без усилия...и мене ме малко страх от дебели хора.
цитирай
3. ympo - "Едно ухилено утро наднича в ...
28.08.2007 11:45
"Едно ухилено утро наднича в хладилника на Норман да види няма ли поне малко останала торта..."
цитирай
4. norman - о, здрасти, здрасти Утро
28.08.2007 11:49
съжалявам Утро, ниема вече, защото вчера една приятелка на майка ми дойде и го хапна последното...
а ти всеки ден ли си толкова гладно...иначе в хладилника имаме само плодове, риби, води, мартини, мляко и зеленчуци, а имам и едни пастелни боички вътре и един крем на майка, но не за ядене. Много ми се харесват твоите приказаки, кога ще напишеш пак, ти си много ведро Утро :-)
цитирай
5. ympo - Значи може малко мляко и плодчета, ...
28.08.2007 11:54
Значи може малко мляко и плодчета, а?
А инак.. ще ти напиша и друго.. даже вече почти е готово...
Ама и аз си чакам края на твоята приказка.. Онази за тумбестото човече и тънките краченца.. дето живее в часовника. Кога ще ми я довършиш?
цитирай
6. norman - ми
28.08.2007 11:57
ми ще я довършим преди Коледа тая приказка, защото на човечето историята му продължава коледно, и сега нема да му хареса да го пуснем в топлото време.
цитирай
7. ympo - Ама..
28.08.2007 11:58
то до Коледа има мноооого време.. Даже моя Рожден ден е преди нея и пак ми се струва далече...
Не може ли да измислиш нещо все пак?
цитирай
8. norman - ми сега не можем да го пращам на море ...
28.08.2007 12:02
ми сега не можем да го пращам на море човечето, то и без това е малко инервено и ниема да му се отрази добре климата там и морето е мръсно и всичките работи които ще види, ще го направят още по-раздразнително...а пък за твоя Рожден ден, аз ще ти нарисувам Снежен човек, всиека година рисувам, защото влъхви не можем...и ги слагаме с майка в рамки и ги подаряваме на приятели...само на Коледно Утро не сме подарили, хи хи
цитирай
9. ympo - А тия..
28.08.2007 12:04
снежни човеци какво правят? Носят щастие?
То верно, че таз зима сняг нямаше...та само нарисувани човеци можеше да имам.. ама нямах. Сега като ми нарисуваш ти - поне на това ще се радвам.
Ама искам със зелено шалче да го нарисуваш и непременно с бомбе.. нали, нали?
цитирай
10. norman - Ами можем и с фрак и цилиндър и с дж...
28.08.2007 12:06
Ами можем и с фрак и цилиндър и с джобен часовник или скиорска шапка да го нарисувам, обаче не със зелено шалче, защото моите снежни човеци са нощни - на тъмен нощен син фон и зеленото ще се губи малко...можем и със жабо и сребърни копчета и от въгленчета...аз ще си го измислим.
Тия снежни човеци, са тръгнали на поклонение на Рождеството, и понеже аз влъхви не можем да рисувам ги пращам тех.
цитирай
11. ympo - Ми добре...
28.08.2007 12:10
става и без зелено шалче...от мен да мине. Ама аз не знам как да се грижа за тоз снежен човек.. Ти нали ще ми обясниш? Сигурно ще трябва да го държа в хладилника.. нищо, че е нарисуван.. Ей тъй за всеки случай..А?
цитирай
12. norman - Да,
28.08.2007 12:12
ще ти обясним, ниема да се притесняваш...ако пък ти е толкова ангажиращо и те затруднява да го опазиш, ще ти нарисувам биел снежен човек на биел лист и само и само ти ще си знаеш, че е там и Слънцето ниема да знае и ниема да го разтопи.
цитирай
13. ympo - Чудничко..
28.08.2007 12:15
Бял снежен човек - албинос.. с бял фрак и бяло шалче ... Иха!
Ми аз какво да ти подаря в замяна тогава?
цитирай
14. norman - аз ще ти кажем през ноември какво ...
28.08.2007 12:22
аз ще ти кажем през ноември какво искам да ми подариш...може приказка с картинки да ми направиш или бастунче пълно със сироп или чадърче от бонбони, такова май съм виждал ъв една книжка беше на Астрид Линдгрен...а може и разни други работи да си поискам, нали има време.
цитирай
15. ympo - Ооо...
28.08.2007 12:31
Значи и моя снежен човек за тогава го искам.. Може даже на същия ден да е.. Ще си организираме групова размяна на пожеланите подаръци.. Какво ще кажеш?
А иначе аз от бонбони мога да правя герданчета...Иначе чадърче от листа..есенни..Ще се опитам.. Или може да ти направя лодка от шоколадово яйце?
цитирай
16. norman - браво, браво Утро
28.08.2007 12:43
Виж колко много работи можеш да ми направиш и приказки можеш да пишеш...направо много се радвам за тебе днеска и за мене де !!!
Добрие, ще си направиме през ноември предпразнични уговорки.
цитирай
17. ympo - Само дето..
28.08.2007 12:55
Много лошо пея.. признавам си.. И съм малко притеснено, че няма да мога "Хепи Бърдей" да ти изтананикам.. ама ще си нося грамофона...:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322131
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930