Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2007 10:29 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 23,24,25 Ноември 2007 ПЕТЪК, СЪБОТА и НЕДЕЛЯ
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12792 Коментари: 31 Гласове:
2

Последна промяна: 15.12.2007 16:18


 

Как да си пишем сега къде сме ходили с майка и приятелката й като на л.съобщения ме наричат БУРЖОА ?! Ако кажем къде съм бил ще ме ошамарят с още квалификации - филистер, бюргер и  помешчик. И тия реакции на некои блогъри с болно съзнание ме карат да поразъждавам за Алкохолизъм и Шизофрения пренесена от физическия свят ъв виртуалния...а също така и за проекта „Втори Живот във Виртуална България”, за който чух по телевизията и хич ниема да търсим допълнителана информация за него, а ще се придържам към това което бе представено за широката публика по ТВ. Значи най-новото поколение технологичните лумпени, вече си има своя уеб БГ родина, там имат домове, приятели, идеалното гражданско общество, кинти, женят се, онождат се, плюскат и теглят кредити за да пътуват на екзотични екскурзии и всичко това благодарение на „богатото си въображение”.
И представи си, те се смятат за пионери на нещо голямо, важно и стойностно – точно както наркоманите и алкохолиците грандомански навлизат ъв „безпределните светове” които им разкриват опиятите. И това са все сравнително млади хора, провинциално миекащи по улиците на големите градове, дъвчещи пици с много майонеза по спирките, които наполовина участват и упражняват живота си ъв реалния свят. Гражданите на виртуалната България по правило престават да се интересуват какво се случва ъв реалната България, важното е че на другото място те са доволни хора имат луксозно обзавеждане, луксозни дрехи, мускулести красиви и силни тела... и ще окажат съпротива на всеки, който би ги извадил от там, но ще послушат и ще тръгнат след всеки, който им обещае, че ще им създаде условия да продължат да шизофренясват ъв другата БГ. И когато тия лумпени виждат несправедливостта, лъжата и престъплението ъв реалния свят, хич ниема да се противят на това, а ще си казват – Е, амам, това нали не се случва ъв моята виртуална България, майната му. Много прецизно замислен сатанински план, чиито автор е пак Човека, но не зловредния човек, а този бедничкия, кротичкия, нищия духом , който сам си прави избора и взема решения  коя България да обитава. Точно тоя човек, който чака да бъде спасяван от партии и Месии.

А сега да порасъждавам за шизофренията и алкохолизма тука ъв блог.бг и в Раднево :-)
Разпознаваемите симптоми както в Раднево така и тука са на лице, най-честите теми са любов, разочарование, горделивост, глупост, опиянение от неподозирани до момента болни чувства, парадност на интелект, на имагинерни принципи, драматично разминаване между думи и дела, но за това пак е виновна издайническата реалност. Ех, ако можеха така да я позамажат тая реалност, да я направят по-малко видима през монитора... едрите пехливани на тепиха Блог.бг, как щяха да могат да си поркат ежедневно евтините напитки с кеф, хи-хи
Те пак си ги поркат, но ако може ниекой да поеме отговорността за физическия им живот, а те само да блъскат ъв раздел ИЗКУСТВО и ПОЛИТИКА, щото са големи ненадминати творци, неразбрани, неоценени, самотни ъв козобрадите си търсения.
И в заключение можем да кажем, че тука напълно доброволно и съзнателно се генерират кадри за Виртуалната България. И ако шизофренията все още се води заболяване, ние сме изправени на последното стъпало, пред което ще се отвори широката порта на която пише с огнени букви –Не, шизофренията не е болест, тя е гениалност, отдайте й се, предайте душата си, Аз-а си на този, който ви приласкава и не иска в замяна нищо от вас, само разпарцалосаната ви на никого ненужна душа.  
И така най-после пионерите, откривателите на топлата вода ще влезат ъв горещия казан да се плацикат и сапунисват до БЕЗПРЕДЕЛА - за който пише тука един мастит „шизожурналист”.

Горе-долу такива мечти и копнежи виждам у некои болни тука и се радвам, че мойте не са такива :-)
А днеска майка ще говори с доктора ми, за да преценят с него дали е полезно да си преразказвам случки и събития от живота ми, или да не се подлагам на такива нападки и лоши думи за мене и майка от разни недобронамерени креатури или само да си разсъждавам по неангажиращи ме теми от живота.



Тагове:   неделя,   ноември,   събота,   петък,   Норман,


Гласувай:
2



1. dadide - Браво!
26.11.2007 11:09
Каква характеристична дисекция!
цитирай
2. pilcho - Евалла,
26.11.2007 11:26
машалла!
цитирай
3. joedoe - ех...
26.11.2007 11:50
разчуствах се...
особено в оная част с пиците с много майонеза по спирките...
насълзиха ми се очичките направо...
Чудех се аз, що така "ниемам" мечти и копнежи в последно време, а то ще да е било щото скоро не съм посещавала моя доктор, та да ми рече, че не трябва да си преразказвам случки и събития от живота ми и да не си въобразявам, че виртуалното е същото като реалното...
ех...
ееееееееех ех ех ех... норманчо...

цитирай
4. norman - o, здрасти joedoe :-)
26.11.2007 12:01
не знам твоя доктор какво ще ти рече, на мене ми каза да си пишем тука какво си преживявам ъв реалността, да се концентрирам и да си тренирам паметта...но ниекои блогъри са решили, че съм буржоа и искат да ме разкулачват, хи-хи
Направо болшевишки да ме тормозят, щото много са чели такава литература, а и те без своя Гулаг или Холокост не могат да съществуват. За тебе не знам от кои си и се надявам, че наистина правиш разликата м/у реално/виртуално и не пишеш сополиви стихчета за Любовта, а тя ти се случва ъв реалния живот :-)
цитирай
5. soho - Здравей Норман,
26.11.2007 12:19
Изключително хубав пост. За всичко си прав. Толкова мног ни заля този виртуален свят, че хората спряха да общуват лице в лице. Появи се страх от реалния контакт. Както казваш ти този виртуален проект е спасение за тези хора. Радвам се, че не съм го посещавала, а и нямам и желание дори. Защотот държа на истинските емоции. Били и в този момент сълзливи за мен, хехе. Ама поне са реални.

А за шизото - това, което описваш е по скоро близко до алкохола. Но иначе с този сайт много хора ще преминат границата и ще си отключат шизото в главата. Ама може пък така да им е по-добре.
цитирай
6. norman - o, soho здарвей :-)
26.11.2007 12:33
о, да, за тях сигурно ще е по-добре до момента ъв който могат да дъвчат тесто и майонеза, после обаче, както наркоманите и алкохолиците ще излизат на улицата или ще пускат теми, колко са лоши реалните хора, които не им осигуряват възможност да си набавят необходимото им. Както попаднах тука на ниекаъв текст-жалейка за един изкукал от алкохол "поет", които е в лудница ъв момента, и кой мислиш беше виновен за това му положение - в никакъв случай той и безразъдния му път с алкохола, щото той сигурно му е бил дългогодишната муза... а бившата му жена и дъщеря му, която с право е казала - Не, това не е моя живот и заминала за Америка...разбира се, както повелява милозливото (но не милостиво), лигаво православие и руска литература -грешникът триебва да бъде издигнат ъв култ, а този, който не е алкохолик, наркоман или технологичен лумпен едва ли не, ниема да бъде погален от Бога никога :-)
цитирай
7. zari - До Норман! Поете, винаги намирах в постингите Ви много красота и истина и това
26.11.2007 15:04
ме вълнуваше и караше да ги препрочитам. Продължавайте да пишете заради онези, които с удоволствие следят интересните теми, обект на Вашето ежедневие и личен живот на БУРЖОА /слава Богу!/. В подкрепа на неголословието ми, ето нещо специално за Вас:
" Поезия ли ? Ето какво : събирането на две думи, които никога не си предполагал, че могат да се съберат, но тези две думи образуват нещо като тайнство; и колкото повече го повтаряш, толкова повече внушения ти вдъхват; така че припомняйки си оня мой проятел, поезия е например "уязвен елен" / част от стих от големия испански поет мистик Сан Хуан де ла Крус/."
цитирай
8. mph - Бюргер обидно ли е?
26.11.2007 15:09
?
цитирай
9. norman - о, zari здрасти, здрасти :-)
26.11.2007 15:16
амам, аз не съм поет, нито пишем заради ниекой...правим си профилактика, но не ми е много приятно да наричат с лоши думи мене и майка ми на л.с.(ниема да ги пишем тука, защото са много грозни)
цитирай
10. norman - o, mph, здравей:-)
26.11.2007 15:24
ми сигурно е обидно, еснафско е, а не е разкрепостеното чалгарско политиканстване и правене на стихчета по калъпа на алкохолно-шизофреничния Олимп :-)
Но мене ме наричат буржоа и гофрен; очарователен неологизъм - гофрен хи-хи
цитирай
11. tvoqsam - ех.........
26.11.2007 16:55
..!
цитирай
12. norman - o, tvoqsam :-)
26.11.2007 16:59
какво ми въздишаш тука - ех, мех...аз от междуметия не разбирам, това е положението, казах !
цитирай
13. evrazol - Виртуалната държава
26.11.2007 18:26
Нема нужда да контузваш Виртуалната държава щото друга немаме. Давам пример веднага: Скоро ще започне Българската Коледа и Виртуалния ни президент ще се помоли на реалните Българи да пращат SMS-и да помага на неравностойните.
Аз предпочитам да ми докладва какво е направил той от поста си за тях, та е опрял до моите крехки финанси и съчувствие.
После ще дойде Българския Великден. После ще ни казват, че не сме сами...!!?:
И като не сме сами на мене ще ми сложат горната диагноза.
После ще ми искат левче защото е нужно да можеш да ходиш за да ходиш на училище.
Абе к'во го заобикалям. Управата на Виртуалната държава се е закичила с милосърдие и се прави, че не ме чува, като я питам през монитора: Що не ползвате държавните ресурси за тая работа, па като ви изхвърлят некой ден от там и вече немате инструменти, тогава търсете доброволци. Белким ние доброволците и без мъдрото ви ръководство се организираме някак.
И да ти споделя нещо лично: Като почна да усещам, че не съм сам и се губя сред непознати. Питай го, моля те, твоя доктор има ли такава диагноза. Кажи му и че като гледам сутрин Бареков и Миглена Ангелова ходя да псувам в тоалетната и после пускам водата.
---------------------------------------------------------
Темата е стахотна, уцели десетката.
Поздрав.
цитирай
14. norman - о, здравей evrazol :-)
26.11.2007 22:29
ми опиши си подробно клиничното ти положение тука, щото той доктора ми чете дневника и тъкмо ще прочете и твоите оплаквания и ще те диагностицира безплатно, за хоспитализация не можем да ти ходатайствам :-)
И защо гледаш телевизия, ние с майка редко гледаме телевизия и не сме разстроени стомашно, само от италианския балсамов оцет ъв зелената салата пониекога получавам диспепсия. А ти си причиняваш такива неприятности, недей, молям ти се .
цитирай
15. rea - Сега ми светна
27.11.2007 15:37
верно е, имам какво да разкажа за шизофренията. харесвам блоговото ти Аз. То вече може да е част от фройдовата структура на съзнанието, или от некоя друга..:)
цитирай
16. norman - oоо, zдрасти rea :-)
27.11.2007 15:47
Ми разкажи ми за шизофренията, но моялям не ми пробутвай Фройд с малката пишка тука :-)
И сега тука ще кажем - Ако нещо ти харесва у мене, да знаеш, че това не съм аз, това е бил Бог чрез мене...а всичко което не ти харесва, да знаеш че съм си 100 % аз :-)
Е такава ниекаква ми е структурата, хи-хи
цитирай
17. platttonnn - Духовен
27.11.2007 16:03
бич за готованци и заспали. Великан си norman,служиш си с перото тъй свободно и умело,както първи самурай с меча!
цитирай
18. maxfun - моля
27.11.2007 16:35
уважаемите съблогери да не пишат л.с. на норман, защото и мен разстройват. как хубаво си пишехме за зелето и къртиците, преди да се появите вие. Аз също не искам да получавам безлични съобшения от лични (видни, публични) личности, които се изживяват на жунралисти, поети, политици и хора на изкуството.
цитирай
19. norman - о, здарвей platttonnn:-)
27.11.2007 17:09
амам, аз не съм писател, а най-обикновен читател и то почти никога не четем българска литература освен класиците, но не и тия живите класици дето са се нароили :-)
Просто триебва да се замислят колко високи са изискванията на читателите, а не само да подсмърчат и да се заблуждават, че ъв България никой не чете...полезно би им било да знаят, че ТЕ не са четени, а не че хората ниемат афинитет към четенето :-)
цитирай
20. norman - ооо, maxfun здравей :-)
27.11.2007 17:14
много молям да не се опитваш да ме патронираш и да опекунстваш над мене, дори и от благородни подбуди...аз си слушам само майка и освен това можем и сам да разсъждавам и да ставам по-силен. Съжалявам, ако те разстройват и тебе, но ние пак може да си пишеме за камъните, за зелето, за къртиците и Палечка :-)
Благодарим за загрижеността ти, но не я приемам .
цитирай
21. maxfun - добро утро:)
28.11.2007 10:46
Ох, за палечка не сме говорили, мен ме е страх от чичко нандерсен. Реални и страховити са му приказките, защото безнравственото и различните форми на изопачаването на истината са представени, като грозни (плаша се от това). А палечка е еманципирана – тя не е просто красавицата, която пасивно чака да бъде спасена и да се оженят за нея, а действаща, бореща се. мн злободневно некакси. (хубаво, че после елфите и дават ново име - мая). Ама ако е толкова мъничка би трябвало да се казва кутре-чка, нали? но нандерсеновите риби ми харесват - мн са лакоми:))
цитирай
22. ellinor - Обвинението по
29.11.2007 23:39
принцип не е приятно... Но ако ти знаеш какъв си не се връзвай на несправедливи нападки. А иначе ми харесва изявената ти позиция и това, че даваш мнение и се мъчиш да затваряш устите зейнали срещу теб... Ти устите със сигурност няма да ги затвориш, но е хубаво да бъдеш твърд и решителен. Това е ценно качество Норман :). А ти го разбираш!
Хубав пост, който поставя реални проблеми!
Браво, че си будно момче :))).
цитирай
23. norman - o, здравей, приказна ellinor :-)
30.11.2007 11:01
Ми аз съм си твърд и решителен, но не смиетам, че триебва да го доказвам на тепиха Блог.бг, както съм казал по-горе. Освен това не се разстройвам, че ме наричат с такива лоши думи мене, а че ми говорят на л.с. нещо като мръсотии за майка ми, които аз три дена не можах да разберем, щото аз мръсотии не вършим, не можем да ги говорим и трудно ги осмислям . При положение, че майка нито е обидила ниекой тука, нито аз съм говорил срещу майките на другите.
И молям, тоя който ми ги писа тия работи (той си знае кой е) да бъде така добър да ми обясни ( на л.с.) защо го прави и да ми се извини и косвено на майка, а пък аз съответно ще си решим дали да приемам извинението, след като се опитам да разберем мотивите му.
Казах, че аз вече се притеснявам да си записвам къде съм ходил, какво съм правил или каво мислим по даден въпрос 1. защото на мене ми дерат очите и 2. защото им причинявам дискомфорт и душевно неразположение, а аз не искам на никого да пречим тенденциозно :-)
цитирай
24. drona - на който не му изнася
05.12.2007 09:34
да не те чете ....

Бактън от комплексари

цитирай
25. diesirae - Хайде напиши ниещо де ...
07.12.2007 11:35
поне кажи какво каза доктора... :)
цитирай
26. tvoqsam - Норманчее, Весела Коледа!!!
21.12.2007 14:01
драсни някой ред... когато можеш...
цитирай
27. newgirl - Весела Коледа и от мен :)
22.12.2007 20:08
И специални поздрави за майка ти и весели празници в къщи. А и Дядо Коледа да ти донесе голям подарък :)
цитирай
28. norman - o, добър ден, здарвейте :-)
24.12.2007 12:40
O, добър ден здравейте…понеже много ми пишат, че им липсвам искам официално да заявим, че все повече ще им залипсвам и ще ме занема ъв това пространство и се надявам бързо да ме прежалите. Но понеже не съм високомерен и фуклив пишем сега за да не обидим никой човек с мълчанието си. Можех още да си разказвам много случки и събития ъв блог.бг обаче много ме тормозят на л.с. разни такива ненормалници и аз се нервим, а това е вредно за мене и мойта чувствителност, и доктора и майка взеха решение да си записвам всичко на хартия, и ако искам после ще си го издадем ъв книга, но ниема да я пуснем в продажба, защото не всичко се получава с пари, а ще си я подарявам само на отбрани читатели, щото имам много високи критерии към читателите, а не всички кюфтоядци и настървени от кървавици дами да ме четат и да омазняват страниците с лоясали пръсти.
Можех да си сложим тука елхичката и снежните човеци дето съм ги нарисувал, но ниема пък, и още много други неща можех да си натворим, амам ниема...айде делегация !
И понеже съм ъв много празнично сакрално настроение, пожелавам на всички ъв днешния бъден ден и нощ, Христос отново да се роди ъв сърцата ни и да заживее трайно и да пребъде. И пожелавам на всички от блог.бг стабилно психично здраве, защото това май им е най-нужно, а празните пожелания за щастие и любов могат само да ги объркат още повече, и затова казвам на първо време здраве пък после творчески върхове и стремления
:-)
цитирай
29. newgirl - :)
24.12.2007 16:00
Норманче, радвам се, че се сети за нас, радвам се че в тази свята вечер си изпълнен с любов и красиви чувства. Да си пожелаем да бъдем по-добри, защото доброто винаги побеждава.
цитирай
30. eien - Моля Ви...за един автограф във Вашета бъдеща книжка..
09.01.2008 11:05
когато и да е, където и да е. Бъдете здрав, успешен и щастлив през 2008!
цитирай
31. pilcho - ... воистина изчезна...
24.01.2008 01:15
изживявам лична трагедия заради отсъствието на norman. И лумбагото се обади ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 321286
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031