Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2007 11:08 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 14,15 Ноември 2007 ВТОРНИК и СРЯДА
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10839 Коментари: 46 Гласове:
0



imageimageimage

И като си ходиме с майка, много често ни спират хора, които искат да си изкажат най-големите, пониекога и много старшни тайни. Както вчера ъв дъжда една много невзрачна, смачкана баба, която е бродирала и е плела разни покривки и подложки за кафе (горе на снимките) и от ревност към сина си е убила според нейните думи бременната си снаха...и е точно като приказака на А.Каралийчев, само че е чудовищна истина и ще си го запишем, колкото и да ми е трудно да го приемем...но може би такъв е живота на ниекои хора.
Тая баба е живяла ъв провинцията, но понеже била много сръчна, често й поръчвали от София да изплете или бродира покривки за сувенири, поръчвали й от партията на Тодор Живков и за разни официални делегации...и простовата баба, която тогава била млада много се фукала и гордеела ъв малкото градче, колко е ценена, важна и необикновена. И сина й решил да се ожени, вече имали и пари за сватба, избрал си едно момиче от селата до гр.Стрелча, направили сватбата и снахата дошла ъв дома им. Но бабата искала да бъде голиема командорка, защото се била много възгордяла от оценката за уменията й, тормозела снаха си и я мразела, че обичта на сина й се била изместила към нея. И ужасния бабок, започнал да я тормози по всевъзможни начини...тогава ниемали баня ъвкъщи и ходели  ъв обществена, но злата свекърва след като сина й отидел на работа, все повтаряла на снаха си, че много мирише(което не било истина) и как така ляга до сина й... и триебва да се къпе всеки ден. И започнала всеки ден да я къпе с почти студена вода зад къщата, а било студена пролет преди Великден, бабата всека сутрин насилвала кротката си снаха и след не много време снахата се разболяла – кашлица и отпадналост. А бабока все повтарял, че нищо й ниема, преструва се...я да си гледа картофите и градината и да не се притваря толко. Но момичето се влошило, накрая бабата се уплашила, отишла ъв кметството да се обади за доктор, но докато дойде линейка, снахата починала. После при аутопсията открили пневмонията и никой не си помислил, че бабата има пръст ъв тая работа. След ниеколко месеца, сина й бил шофьор и починал при злополучна катастрофа...бабата останала сама и нещастна, заради сина си, но хич никакви морални угризения за снахата и нероденото си внуче, и така до скоро, когато съвестта й започнала да я разяжда отвътре, ниема нощ, ниема ден за нея, ниема дом, ниема легло и покой. И сега дошла тука ъв София с останалите й плетива, щото вече не може да бродира, да ги продаде и ако може да се освободи от греха си като го изкаже. Аз не знам дали на всички разказва историята си или само на нас, щото тя вече сама си говори, а дали изобщо има ниекой да я изслуша, но ние с майка я чухме и биехме потресени. Взехме две подложки за кафе...но то ако тия неща се изкупват така, добре амам, все си мислим, че Адът на тая баба, ниема да свърши така лесно с тия плетки...и защо не си е гледала плетките и умението което и е дал Бог, а е изплела такава чудовищна мрежа за снаха си и за себе си, не можем да го разберем това...и много се натъжих.



Тагове:   ноември,   сряда,   Норман,


Гласувай:
0



1. benra - тъжно
16.11.2007 11:35
но повече страшно.Омразата е най-страшния човешки порок.
цитирай
2. norman - о, здрасти, здравей benra :-)
16.11.2007 11:42
не тъжно, а направо е смъртоносно отвратително...и съм го записал, защото тая баба си го казва, без някой да я пита или подозира, че е толкова черна ъв душата си...може би защото е изтекла ниекаква давност и за признанието и дори никой ниема да я съди. И тя не се покайва много, просто търсеше начин да си свали тежеста и душевния дискомфорт, абе ако може да й стане по-удобно и спокойно за живеене със самата нея.
цитирай
3. vita - лелел!
16.11.2007 12:11
и аз много се натъжих, Норман :(
Направо си е като по Караславов този сюжет, ужасно е. А в кой век живеем...
Пък тези плетени покривчици и подложки се казват милиьо (от фр. milieu - среда, по средата), да знайш :)
цитирай
4. norman - o, здрасти vita :-)
16.11.2007 12:18
ох, направо ми е много лошо и на мене...може би не триебваше да го записвам, но за съжаление не е разказвателна измислица. И вчера циел ден съм мълчал, щото ми се повръща от тая история.
цитирай
5. soho - Има толкова лоши хора, които и да се ...
16.11.2007 13:12
Има толкова лоши хора, които и да се разкайват няма да се оправят нещата. Осъзнала е грешката си, но вече е късно. Съдбата е отнела нейния син. Така става в живота.
цитирай
6. norman - o, soho здрасти, здравей :-)
16.11.2007 13:24
ти си гледай секса и магазините дето все те подминават, молям...така си го опростила, че все едно гледам рекламен блок, хи-хи
Каккво искаш да кажеш, че ниекой хора се раждат, живеят и умират само за да покажат върху тях лошотията си близките им...не мислим, че бабока беше осъзнал грешката си, щото ако я осъзнава поне според мене, хич ниемаше да й се живее, а тя си търсеше облекчение за физическия си живот и душевен комфорт, едва сега, а това се е случило ниекъде през 197...година. И нито веднъж не каза, че не й се живее вече, от това което е сторила, а напротив търсеше егоистично да се облегчи, да не я мъчи това отвътре.
цитирай
7. maxfun - я, кво слънчице огряло навън:)
16.11.2007 13:57
да, папа пък направи баня с плочки версаче, златни кранове и лунички по тавана, за да не настива проекто-снахата:)))
и снимките не са на "милиьо", а на най-обикновени кувьорчета:))
цитирай
8. norman - o, добър ден maxfun здравей :-)
16.11.2007 14:07
ти пък се извади голем специалист по ръкоделията, хи-хи
бараво, за банята...значи ниема опаност майка ти да предлага ковьорчета след години :-)
цитирай
9. maxfun - здрасти норманбейтс,
16.11.2007 14:15
да, знам мн добре какво е кувьорче, като ученик в заведние с кувьорчетата похапвахме семки и ги тургахме в пепелниците, но дойде сервитьорката и каза: "Шъ ви замоля да се празните в шепичките, а не по кувьорчетата":)) ето запознат съм с разликите м/у кувьор и кувьоз:)))
цитирай
10. gretelhen - тази приказка е потресаваща наи...
16.11.2007 14:16
тази приказка е потресаваща наистина...
а не мислиш ли че сега всеки път като поглеждаш тези нещица, дето ги е изработила вещицата, ще се сещаш за тази история.
мисля си и друго, странно е че такива грозни души могат все пак да сътворят и нещо красиво...
цитирай
11. norman - тц, тц...
16.11.2007 14:20
аз пък нищо не можах да разберем искаш да кажеш, че тия плетени подложки са били ъв заведенията и вие сте си слагали люспите отгоре, така ли...и молям, стига си ми се правил на големата работа, щото не си такъв , а най-обикновен семкар, казах. :-)
цитирай
12. maxfun - нормане, ще позволиш, но
16.11.2007 14:24
ами не, ние плювахме у пепелниците, а под тех беха кувьорчета, но след тази забележка ги отказах семките:) но пуста страст, абстинетен съм без шлюпки и пак си купувам, но за да храня фтичките:))
цитирай
13. buboleche - дали е истина..?
16.11.2007 14:32
сигурно..всякакви хора има...Всякакви..и лоши и добри. И черно и бяло...:( Пази се и по далеч от такива...
цитирай
14. norman - o, здравей gretelhen :-)
16.11.2007 14:32
ми какво да ти кажем, и ние с майка се чудиме какво да ги правиме...но май ще ги използваме, за да може всеки ден да ги гледаме и да си припомняме за тая баба пък дано тя се сети да се покае докато е още жива, а не да ходи като краставо магаре и да се почесва ъв тоя ъв оня.
цитирай
15. norman - о, здрасти, здрасти buboleche :-)
16.11.2007 14:38
ми сигурно е истина, нали тя ни го разказа...аз ниема да седнем да си го измислям, защото ми е гадно, дори да го пишем, а пък какво остава да го мислим и да го създавам.
цитирай
16. floraevolve - normaninko, от къде я изрови
16.11.2007 14:55
тази ужасяваща история?
цитирай
17. norman - о, бабо Флорче, здрасти
16.11.2007 15:02
твойто появяване сега прави всичко още по-зловещо, хи-хи...но не става въпрос за тебе. Вчера ъв дъжда, на улицата ни го разказа тая същата бабичка и още с майка сме потресени и смазани.
цитирай
18. анонимен - Да пазиш
16.11.2007 15:25
бъдещата си съпруга от свекърва и.
цитирай
19. norman - ей,
16.11.2007 15:29
царвул-бале, ниема да ми пишеш такива работи...майка е много добра и културна, освен това аз ниема да се женим, е така ще си стоим !
цитирай
20. ahmeddogan - emem
16.11.2007 16:14
@18 me cenzurira i tuk ste mu pishem ememem
цитирай
21. norman - o, здрасти, здарвей ahmeddogan :-)
16.11.2007 16:37
тоя бале, и мене много ме нерви...прилича ми на тия махленките тука даскалиците и поетесите, само дето мъж.
цитирай
22. mph - Инстинкт на родени убийци?
16.11.2007 16:41
Дали пък постоянният живот близо до природата между кочината и курника не оскотява? Миналата седмица научих, че една баба удавила три от четирите кутрета. Само харчели храна. Вярно че три кутрета не са човек, ама ...
цитирай
23. norman - о, здрасти mph :-)
16.11.2007 16:54
е, какво да ги прави...да ги докара ъв Враждебна и да плати за евтаназия ли ?! Щом ниема с какво да ги изхранва... тука не става въпрос кой кога ще си коля прасето или пуйката, а за омраза и смърт причинена на близък ъв семейство.
цитирай
24. mph - Мотиви и задръжки
16.11.2007 17:18
Колко нисък е прага в главата. Май надделява природата, а не културата. Почувствала се е застрашена и е реагирала. Може би сега не страда заради това, което е направила, а заради последствията. И може би се приема като жертва.
цитирай
25. norman - ми да,
16.11.2007 17:26
тя 30-40 години си е живяла с тайната за това ужасно деяние и не е имала душевно неразположение, а каза, че сега отскоро и се е появило това безспокойство и затова го изхвърля като го разказва...точно като тия онанистите със шлиферите по парковете и май наистина се чувства като жертва, както казваш ти.
Ох, гади ми се...защо я написах тая случка !?
цитирай
26. анонимен - @25
16.11.2007 17:29
v postinga niesto propusna of ?:) nameri si pravilen i hubav bulgarishe, a?:)
цитирай
27. norman - ох, анонимен...
16.11.2007 17:40
ако можех да го пропуснем тоя постинг щеше да е по-добрие...сега не можем да си рисувам снежните човеци, докато не я обмислим докрай тая случка...утре ще си напишем заключението, като огледам всичко отвсякъде.
цитирай
28. ellinor - Много е
18.11.2007 00:18
вярна приказката, че: "Който копае гроб другиму сам пада в него!".
А и си мисля, че ако този мъж е бил на място той не би допуснал това да се случи, ако е истина... т.е. тази история хвърля светлина върху различни мотиви върху които би размислил човек.
А съвестта е най-големия съдник от който не може да избяга човек! Тя винаги ще го застигне и ще тръби и обвинява...
цитирай
29. norman - о, здрасти, здрасти приказна , ellinor :-)
18.11.2007 11:53
O, добър ден… много си права, че съвестта е най-големия съдник и тя не може да греши, и иска да се пречисти, колкото и бабока да си е мислел през всичките тия години, че стореното е незначително. Ниема да си пишем тука подробното заключение за случката, защото ще триебва да изпишем минимум 37 страници...а пък не искам всички да ми го четат и затова ще си го напишем на хартия, че майка много иска да го види.
Освен това довечера ще вършиме нещо много веселяшко, както миналата година през ноември и утре триебва да си го отразим, стига да съм наред с главата, хи-хи
цитирай
30. venercheto - а може би не е случайно, че бабата го е ...
18.11.2007 23:53
а може би не е случайно, че бабата го е разказала това точно на теб и...майка ти?
цитирай
31. floraevolve - normaninko, защо моето ...
19.11.2007 10:43
"появяване сега прави всичко още по-зловещо"...Да не би Ивето да си има жена и тя да е бременна? Само това би било зловещо. Ама не беше лошо да ми кажат, де.
цитирай
32. norman - о, здрасти, здравей venercheto :-)
20.11.2007 09:42
ми не з нам, кажи ми ти защо на нас го разказва бабичката ?!
цитирай
33. norman - о, бабо Флорче здравей :-)
20.11.2007 09:43
зловещо е, защото и ти си един такъв страшен бабок пониекога :-)
цитирай
34. floraevolve - АЗ ЛИ БАБИ, СЪМ СТРАШЕН БАБОК
20.11.2007 12:33
КАЖИ МИ ДАЛИ НЕКОГА СЪМ УБИЛА ПОНЕ ЕДИН ЖАБОК? Не съм. Даже и хлебарките ги пущам да си щъкат, като изрично ги предупреждавам, че са ми много неприятни и да му мислят когато прекалят...КОГА СЪМ БИЛА СТРАШНА, КАЖИ?! А мен знаеш ли с какви неща са ме плашилли и не само са ме плашили...аз само да ги хвана тези "веселяци", ушите им ще скъсам и дупетата им ще ...ама не мога да ги хвана
цитирай
35. norman - ми да,
20.11.2007 14:32
страшна си, даже малко вампирски го докарваш ъв некои теми - бълнувания, хои-хи
цитирай
36. floraevolve - Не може баби, да си говорим въобще...
20.11.2007 14:36
като казваш "ъв некои" требе да посочиш ТОЧНАТА Тема, ТОЧНАТА!...амахам
цитирай
37. norman - а, да
20.11.2007 14:38
не искаш ли да ти правим пълен разбор на целото ти блог-творчество...ниема пък , има нещо вампирско ъв тебе, казах !
цитирай
38. floraevolve - Искам, да.
20.11.2007 14:43
Има нещо вампирско, прав си - всеки месец ПРЕвия от болки...И вече вместо Библия си нося Малката Червена Книжката на Евреина за да мога своевременно да си правя справка за субекта, отсреща. Ти какво ще направиш с някой, който ти е убил живота защото искал да се позабавлява, или защото е искал да се вдъхнови, или просто защото е разлигавен пръдльо?
цитирай
39. norman - ми ти защо си му позволила...
20.11.2007 16:25
и сега ходиш като пребита, без коса и зъби да ме плашиш тука, хи-хи
Вземи, стегни се малко...и кой е тоя дето ти е убил живота, той жив ли е ?!
цитирай
40. venercheto - здрасти Норман :) след като го на...
21.11.2007 01:28
здрасти Норман :) след като го написах предишното ми хрумна, че може и да си дете, свръхинтелигентно някакво- тъй че ако това е случая, извинявай !

ако си порастнал пък..просто тръпки ме побиват за бъдещето ти. разбираш ли, не е нормално едно голямо момче да живее залепено за майка си... за мъж да не говорим..много е изкривено и болно. случайно ли е, че си избрал тоя ник? страшно е, зловещо, и в никакъв случай не мога да повярвам, че майка ти е добра и културна. по-скоро ми прилича на дърта вещица, която жертва живота и щастието на сина си, за да не е сама тя.
всичко това, нали, в случай че не си дете.
ето, казах го.

венерчето
цитирай
41. анонимен - Auuuuu, Venerche, kak ne te e sram?!
21.11.2007 01:57
Az sum bil ozloben barovec, a majkata na Norman Bejts - darta veshtica!!! Pishem tuka na latinica, shtoto sum u zavodo, noshtna smena, a Einstein polzuva samo BDS.
цитирай
42. norman - о, здрасти, здрасти венерчето :-)
21.11.2007 09:55
и какво като си го казала, да не мислиш, че си станала много умна, интелигентна и разсъдъчна след като си го казала, хи-хи
Бегай, скрий се с дърводелските ти напъни да изрендосаш ниекоя оригинална мисъл. На мене дневника ми го чете д-р Калчинов, от такива фелдшерки като тебе ниемам нужда :-)
А майка ми е красива, интелигентна, весела, жизнерадостна и добросърдечна - все неща, които ти ниема да притежаваш дори и след стотина безполезни прераждания, хи-хи
цитирай
43. norman - о, царвул - бале :-)
21.11.2007 09:58
ти ъв Дневника ми ли преспиваш нощем...клошар такъв !
цитирай
44. venercheto - bale, тва е много свободна периф...
22.11.2007 02:55
bale, тва е много свободна перифраза на чисто дружеската ми завист към вас, тц-тц-тц..бива ли така да го изтълкуваш сега?!

а, Норман, ок- няма да ти пиша повече.
след някоя и друга годинка като посегнеш не само към шампоана, а и към пеньоара на майка си... а после и към някои нож и я подгониш с него (защото или ще се гръмнеш, или тоя момент ше дойде), сети се че не всички жени са такива, моля те.
и че някой ти е казвал, че майка ти е ужасен дърт паразит (каквото и мнение да има за себе си), който ти изсмуква живота бавно, но сигурно.

със здраве- и никога не съм го пожелавала с повече надежда да се осъществи. това най-сериозно.
цитирай
45. norman - Я !
22.11.2007 10:44
Венерчето, амам ти пак ли си дошла да ми се натискаш...я се разкарай с тая клечава мазна коса, не вървиш при мене казах, а по-добре се изсулвай ъв кашона на царвул-бале и там си се възхищавайте по коферски един на друг.
Майка ми ниема пеньоар, а от твоя разреден пилешка скалп не можем да направим подходяща перука за да ти се появим като един истински Норман Бейтс и да те освободим от житейските ти, вмирисани женски тегоби.
цитирай
46. soho - Ей,
22.11.2007 11:04
Тук настана ебати скандала и то за глупост...

Никой не е длъжен да вярва на 100% на това, което се пише. Дали Норман е нон стоп с майка си или не това може да го знае само той. А също така може да си прави ташак с всички нас, които се връзват. А може и всичко да е истина. Просто четеш и се наслъждаваш. А че всеки си има някви проблеми и му избиват по различен начин е ясно.

И на мен ми е било любопитно от какво точно страда Норман и пие лекарста и си има лекар, ама не съм питала, че незнам дали е истина :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 321402
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031