Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2007 11:23 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 12,13 Ноември 2007 ПОНЕДЕЛНИК и ВТОРНИК
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4745 Коментари: 15 Гласове:
0



imageimage

Най-ужасното действие, което триебва да вършиме с майка е пазаруването. Това ми е седмичното наказание, а като ги гледам хората ъв супермаркетите с какво задоволство го вършат, просто не ги проумявам. Ниекак си пазаруването им дава самочувствие ли е, превъзходство ли...даже видиех един мъж, който по телефона обясняваше на жена си какво вижда по щандовете и тя дистанционно го направляваше и той се придвижваше говорейки
– Ок. От синия Ленор да купя, а добре, от розовия Силан, аха, още по на ляво ли да отида ...добре, аха да точно на долния рафт е.
Лелел, тая жена от дома си визуализираше целия магазин ъв съзнанието си. Каква е тая глава, какво е това чудо и с какво е пълна !?

А майка се нерви на ниекои си Б. Бернанке и Ж.К Трише и казва, че заради техните дрънканици ниема да ходиме на това развлечение дето си го биехме намислили тая вечер, щото триебва да работи...и аз им се нервим на тия, че не може и рамките за картинките да си поръчаме, щото аз не можем да занесем размерите, нито знам какво паспарту искам да ми сложат, всичко това майка го разбира. Ох, колко ли я уморявам и аз, амам, какво да правим като само тя ме разбира и ми е най-голиемата подкрепа ъв всичко. И ми е поставила задачи 1. да поръчам газ на Шел ; 2. Да отидем да купим от печената тиква, за да я направи майка с орехи и мед и канела, че много ми се харесва...хи-хи , точно като на Душко Добродушков; 3. Да се съсредоточавам и да разсъждавам по въпроса за възрастта на библейските Адам, Авраам и други, които са живиели по 800-900 години. Щото тоя въпрос ми изникна ъв главата там при восъчните фигури и теорията ми триебва да си я доразвием и да си я опишем тука другата седмица.

А, да, щех да забравим, че д-р Калчинов ми даде ниекакъв тест за интелигентност и ми каза, че показателите са ми повече от отлични, но майка ме предупреди да не се възгордявам :-)  




Гласувай:
0



1. takanaka - ....СЛАДУРЧЕ:)))
13.11.2007 12:13
....СЛАДУРЧЕ:)))
цитирай
2. soho - С магазините и аз съм така - и аз ги ...
13.11.2007 12:20
С магазините и аз съм така - и аз ги визуализирам :))) Ама в главата нямам само магазини :)))

Иначе тиквата и аз я обичам така, или пък баница с тиква мммм
цитирай
3. 4444 - бате Норманчо,
13.11.2007 12:21
и аз мразим да пазарувам. Браво за теста, ти си нашата гордост ша знайш:-)))
цитирай
4. norman - о, здрасти, здрасти takanaka :-)
13.11.2007 21:33
благодарим за вниманието...тя и майка пониекога ме нарича така :-)
цитирай
5. norman - о, здрасти, здрасти soho :-)
13.11.2007 21:37
за тебе ми е ясно че ъв главата ти е Мол с още 3 подземни етажа, а другата част ти е заета с неудовлетворителен секс нагон , хи-хи
цитирай
6. norman - о, четвъртитко, здарвей :-)
13.11.2007 21:39
и аз не обичам, амам ходим да помагам на майка...а тоя мъж изглеждаше като наперен робот от нисък клас :-)
цитирай
7. maymi - Пусни тук и теста на д-р Калчинов, а. ...
14.11.2007 10:56
Пусни тук и теста на д-р Калчинов, а... :)
/без твоите отговори/
цитирай
8. joedoe - таа работа с майките...
14.11.2007 11:04
... много е сложна!
Изобщо майките са едно такова нещо, дето не знаеш трябва ли ти, не ти ли трябва... докога ти е нужно и откога нататък почва да ти пречи... помага ли ти или ти пречи...
Едни такива екзистенциалности са ме натиснали тези дни. Поради факта, че и аз съм една такава майка, като твойта, дето обича да влачи сина си да пазаруват заедно, да ходи с него навсякъде... и разни такива други придружителни действия...
Да, ама не!
Отрезаха ми крилцата!
Викат - ние вече сме двама - ти не ни трябваш!
И аз ... кво да правя! ... наведох глава и рекох - немате проглеми - ходете и се оправяйте сами. Още по-добре за мен!
Абе... некакви такива объркани мисли ми се въртят като мухи над... кводае...
ех...
цитирай
9. norman - о, здрасти, здрасти maymi :-)
14.11.2007 11:07
съжалявам, не можем да го пуснем, щото той беше на хартия ниеколко страници и не сме го преписвали, та да го съхранявам...но доктора ми чете дневника и той ниема блог, но ако поиска може да ми го прати и ще го публикувам тука.
цитирай
10. soho - Оффф Норман,
14.11.2007 11:12
честно да ти кажа и на мен не ми е лесно - все в главата ми секс и то направо в магазините, и то и на трите етажа :))))
цитирай
11. norman - здравей, здравей joedoe :-)
14.11.2007 11:13
о, мойта майка е много добра и хич не ми възникват еретични въпроси триебва ли ми - не ми ли триебва.И тука не съм се изразил правилно с глагола "триебва" щото тя майка за мене е най-важния човек ъв живота ми.
И тя не ме влачи да пазарувам, а двамата влачиме напазаруваното когато е тежко, щото не искаме всеки ден да се занимаваме с тая затъпяваща дейност :-)
цитирай
12. diesirae - И аз тях, и аз тяхната...
14.11.2007 12:00
на Бернанке и Трише... :)
цитирай
13. maxfun - хаха
15.11.2007 13:02
жан-клод трише е апологет на банкетното дело, както и елин пелин, сладкар-пекар с чеховски заемки:)) та тришето да не го закачате:)
цитирай
14. venercheto - и най-интелигентния човек може ...
18.11.2007 23:57
и най-интелигентния човек може емоционално да е много глупав или недоразвит :)
цитирай
15. norman - амам,
20.11.2007 09:47
какво искаш да кажеш сега...кой е интелигентен тука и кой глупав :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 321412
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031