Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2007 11:23 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 6,7 Ноември 2007 ВТОРНИК и СРЯДА
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3268 Коментари: 8 Гласове:
0



Днеска триебваше да си пишем нещо друго ъв Дневника, но понеже тоя месояден чревоугодник царвул-бале само ме дарзни и разстройва с въпроси за гнусни лоести кюфтета, кебапчета и пастърми, първо на л.съобщения, а сега вече и ъв темите ми почна да нахалства и паразитира... искам да му кажем, че ниема да станем приятел с него докато не ми докаже , че може да изяде на едно сядане всичко което Астрид Линдгрен е сложила ъв долния списък...тогава вече ще го признаем за нещо нечувано и невидено и ще питам майка дали ще ми разреши да се сприятелим с него. Това условие важи за всички, които  искат да се сближават с мене ъв риъла, казах и повече ниема да повтарям, че се нервим вече !  

...Емил, Алфред и малката Ида с общи усилия домъкнаха от килера всичко, каквото можеха да носят. И сега ми се иска да знаете какво имаше поднесено на кухненската маса в Катхулт...

Една чиния с кнедли със свинска кръв
Една чиния със свинска наденица
Една чиния пача
Една чиния пастет от черен дроб
Една чиния кренвирши
Една чиния кюфтенца
Една чиния телешки котлети
Свински ребърца
Наденица
Булгурени наденици
Салата от херинга
Осолено месо
Желиран език
Саздърма
Голямата коледна шунка
Голямата пита коледно сирене
Погачи
Сладък хляб
Фин ръжен хляб
Стомна хвойнова напитка
Една кана с мляко
Една тавичка оризена каша
Една тавичка кашкавален пудинг
Една купа сушени сини сливи
Една чиния ябълков сладкиш
Една купа разбита сметана
Една купа сладко от ягоди
Една купа захаросани круши с джинджифил, а така също
и
Едно цяло печено прасенце, гарнирано със захарна глазура. ”

 



Тагове:   ноември,   сряда,   Норман,


Гласувай:
0



1. lekoff - :)
08.11.2007 11:37
аз съм виден лакомник (и други грехове имам), но си спомням, че тази маса ме беше потресла още като дете - самото начало ми се видя толкова отвратно, че като част от списъка дори и каната с мляко ми изглеждаше канибалски избор :) а сега съм почитател на "Дългът към удоволствието" хехехе
цитирай
2. maxfun - хаха
08.11.2007 12:10
и който не го изяде - ще го изпратим да дяллка малки дървени човечета в бараката:) хаха.
цитирай
3. maxfun - сега се
08.11.2007 12:26
присетих, в регламента за включване към "приятели на норманбейтс" би трябвало да се добави и една тава с кървавица за тези, които са се справили с горепосочения списък с финни блюда:)))
цитирай
4. norman - а така, браво
08.11.2007 12:54
добавяйте още...да си изградим стена, защитен вал от гнусни манджи и колбаси, майка ми е казала да не давам никой да ме пипне тука !
цитирай
5. floraevolve - :)
09.11.2007 11:49
хлорофила пак си го забравил...онзи, който от години се чудя как да си имплантирам и все ме обявяват за "ЛУДА"
цитирай
6. norman - о, здрасти бабо Флорче,
09.11.2007 12:08
има един холандски тор за тебе :-)
цитирай
7. floraevolve - холандски тор?
09.11.2007 12:40
хм...не го разбираме това, чедо. защо холандски, българския свършихте ли го? но разбира се, ще го предпочетем пред българския...те - квантовите частици знаеш ли, че май не са флагово маркирани?
цитирай
8. norman - ох,
09.11.2007 16:44
не знам бабо Флорче, аз се натъжих, че майка има работа до 23ч. защото си там ниекаъв тренд да го следва и ниема да ме води на това миесто дето щяхме да ходиме, и ще си стоим ъвкъщи и се разочаровах малко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 321414
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031