Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2007 09:34 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 3,4 Ноември 2007 СЪБОТА и НЕДЕЛЯ
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8258 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 06.11.2007 09:44


imageimageimage

И майка много правилно ми предложи да не идвам с нея на театър, защото пиесата е малко неподходяща за мене, но аз като чух, че ще е от Елфриде Йелинек си казах, че непременно триебва да я видим тая нобелистка, нищо че я окачествяват като феминистка. И много се ошашавих, не толко от заглавието „ Смъртта и момичето”, щото той и Шуберт май беше писал нещо такова, a самата идея ме хвърли ъв размисъл за момичето и жената ъв съвременния свят.
 Историята на Снежанка и Спящата Красавица двете прекрасни момиченца и намерилите ги принцове, които ги превръщат ъв отчаяни, бранещи телата си жени...опустошени от спринта на възрастта и времето. Детето- момиченце, което се радва на обичта на родителите си, понякога е отхвърлено от самите тях , защото е започнало да расте и вече не е тяхната красива  малка играчка, а проявява свой характер. Прогонено ъв старшната тъмна гора на живота, преследвано от ловеца, насочен от злата и завистлива мащеха. То горкото момиче дори не си мечтае за принц, щото невинното му съзнание не познава секса или физческата близост между мъж и жена, но изведнъж бива намерено и целунато от „принца” съживено е като жена и е употребявано сексуално, докато на принца му съобщават по GSM-а, че трябва да отиде и да целуне Червената шапчица – защото, на принца са му казали, че в неговия живот, задачата му е да целува и да опъва целунатите с огромния си фалос, но нищо повечe.

И се замислих  за жените и момичетата, които пишат тука ъв блоговете, колко често съм чел горе-долу така написаните им приказки- дневници...замислих се и за принцовете, които също си пишат блогове тука и не се отклоняват ни на йота от предопределената им приказка – да целунат и да опънат, следващата и следващата. И се чудим как сигурно много тежко приемат овъзрастяването тия герои и героини от ужасните приказки на 21 век. И авторката Йелинек се е спряла точно на време за да не ни покаже нахитрялите приказни момиченца, как се превръщат ъв досадни дебели лелки, как принцовете пият бири, а кюфтето ъв дебелите им пръсти изглежда като зрънце леща от купчинката на Пепеляшка.
Хареса ми се пиесата, но понеже още не съм чел книгата й „Драми” майка каза, че ще я купиме или ще я поръчаме през нет-а и ще можем вече да придобием по-пълна картина и да оценим драматургията и българското режисьорското решение.       



Тагове:   неделя,   ноември,   събота,   Норман,


Гласувай:
0



1. maxfun - или
06.11.2007 10:21
както казваше пипи дъглгото чорапче: "хапчета, чудесни никога да не пореснем":)
цитирай
2. norman - е да,
06.11.2007 10:27
амам за да ми подейства хапчето, триебва да съм се научил да вдигам кон с една ръка :-)
цитирай
3. maxfun - хаха
06.11.2007 10:59
или да похапваш "мишеморки":)
а ако решиш да станеш голям дебел вожд- бира и кюфтета:))
цитирай
4. norman - о,
06.11.2007 11:03
ъв никакъв случай ниема да станем дебел вожд - ще си седим ъв лимонаденото дърво, нищо че газирано не пием заради кларингита, хи-хи
цитирай
5. klimbo - Пръц
06.11.2007 12:47
Не знам за газираното, ама аз ям само някакви HUMANA - банан кашички и чайчета :-(
цитирай
6. soho - Норман, много си прав за написан...
06.11.2007 13:58
Норман, много си прав за написаното. Нещата много се изродиха и сега основна цел е кой как може да опъне когото може. И принцовете и Принцесите.
цитирай
7. lekoff - виж и "пианистката"
06.11.2007 14:09
И там майката (във филма играеше Ани Жирардо) беше вампир страшен; излиза, че според Йелинек майките пречат на дъщерите си спокойно да приемат сексуалността си и ги превръщат в робини на мъжете или в извратенячки, ако са достатъчно силни да не са робини. И приказките горе-долу така намекват, както си установил. И Фройд, струва ми се. И разни други. Мъничките момиченца обожават майките си, а майките използват безпрекословната им обич, за да ги потискат, искрено вярвайки, че им помагат и им дават път в живота... Идиотско, нали? Но пък работи от векове, което означава, че вероятно е естествено. Another brick in the wall. Цялата система работи така и няма счупване.
Иии, аз не пиша, не пиша, пък като почна, не мога да спра. Айде, със здраве!
цитирай
8. norman - o, soho здрасти :-)
06.11.2007 14:49
ми кажи ми, молям ти защо е така !?
щото аз ъв твоя блог съм чел как мисли и какви ги върши едно такова НЕ съвсем момиченце като тебе, хи-хи
цитирай
9. norman - о, здрасти, здарвей лекофф :-)
06.11.2007 14:52
е добре де, принцесите-момиченца са продукт на майките си, които с течение на времето се превръщат ъв застаряващи злобни мащехи, но защо и принцовете са такива безмозъчни, и тиех ли майките им са ги осакатили !?
цитирай
10. soho - Тук е момента на изчервяването. . . ...
06.11.2007 14:53
Тук е момента на изчервяването...

Ами в един момент си се сливаш с тълпата, но който ме познава, знае, че се откроявам ;)
цитирай
11. norman - е не можем да те разберем тебе soho, хи-хи
06.11.2007 15:03
е не можем да те разберем тебе soho, хи-хи
първо казваш как всичко се е изродило, а после ми съобщаваш, че участваш с охота ъв тоя процес на израждане и си верваш, че не си част от тълпата :-)
цитирай
12. soho - Ами да, малко съм особена :))) А и не ...
06.11.2007 15:07
Ами да, малко съм особена :))) А и не съм казала, че не съм част, част съм и то голяма :)))
цитирай
13. buboleche - пак поднасяш сериозна тема по тоя начин...:)
06.11.2007 16:26
Аз преди бях писала нещо по въпроса - не е луд тоя дето яде баницата ,а който му я дава..и не мисля ,че майките са отговорни за цялата работа. от друга страна да ти кажа , тук е лесно...Някои , като мен например, само си пишат. А има друг вариант - отиваш на среща с виден блогер и срещаш крокодил...какво опъване , какви пет лева...:))))
цитирай
14. mph - Бира и кюфте
06.11.2007 18:10
?
цитирай
15. lekoff - хехе
06.11.2007 18:22
принцовете сигурно от татковците са прихванали, хехе, че ми се вижда прекалено пак на майките да го припишем, макар че... кой знае. Ама пак казвам - природа, бе. Такива сме си. Открай време човешкият род представлява тълпа безмозъчни, използвана от малка група безскрупулни хитреци, а най-мъничката група е на тия, дето вдяват нещо. Но те не са част от еволюцията, май са страничен продукт хаха
цитирай
16. lekoff - не знам що се развеселих, но като се ...
06.11.2007 18:23
не знам що се развеселих, но като се замисля, вече не ми е толкова смешно...
цитирай
17. norman - o, здрасти, здрасти buboleche:-)
06.11.2007 19:27
амам, аз съм си писал тука за една пиеса на Елфриде Йелинек и както си я разбирам аз. Какви срещи с блогър, какви 5 лева. Ми ти като се срещаш с тоя "виден" блогър не си ли го видиела, че е крокодил или той те е излъгал с чужда снимка !?
цитирай
18. norman - ох,
06.11.2007 19:31
lekoff, така си ми го обяснил, че ми се повръща вече.
Сега пък природа било - човешка природа.
цитирай
19. анонимен - Приятелю lekoff,
06.11.2007 21:28
не мога да разбера защо тревожите norman излишно. Убеден съм, че сте скрит кюфтеядец и морфинист!
цитирай
20. анонимен - И на мен едно птиченце ми изчурулика чрез ЛС,
06.11.2007 22:09
че lekoff е МОРФИНИСТ!!!
цитирай
21. norman - oх,
07.11.2007 11:05
поръчахме на тия от Bgbook книгата, но не могат да ни я доставят...все едно търсиме с майка нещо от потъналата Александрийска библиотека, хи-хи Гледай какво са ми писали ъв пощата.
Zdravejte,
Za syzhalenie ne sme v systoianie da vi dostavim porychkata v posochenoto vreme tyj kato knigata ne e na sklad.
Ako ste sklonni da izchakate do edna sedmica molim svyrzhete se s expediciata na tel. 02/943 78 21.
Izvinete za prichinenoto neudobstvo.

BgBook team
цитирай
22. norman - о, здрасти, здрасти опушен царвул бале :-)
07.11.2007 11:08
пак ли си дошъл да ме нервиш, какво му е морфинисткото на лекофф, пише си човека свързано.
цитирай
23. lekoff - Норман,
07.11.2007 11:50
вчера човешкият род ми беше особено противен, но днес ми се ще да добавя, че тълпата безмозъчни и дори мнозина от безскрупулните хитреци, а по дефиниция и цялата група на светнатите, не рядко се проявяват като човеци щедри, състрадателни, жертвоготовни. Другояче казано, в човешката природа, пък и в природата изобщо има много красота, но за баланс си има и порядъчна доза грозотия. И ако го нямаше едното, щеше ли да го има другото?
А за тийнейджърите и приказките си имам особена теория, ама ще стане много дълго...
Весел ден!
цитирай
24. norman - о, lekoff, lekoff здрасти
07.11.2007 13:34
ми кажи ми я молям, тая теория за тийнейджърите и приказките когато имаш време, ниема да е дълго...интересува ме живо, ако пък не си искал да ми я кажеш, защо си ме подсетил и ми стана любопитно и любознателно.
цитирай
25. lekoff - ми виж,
07.11.2007 20:25
аз щото съм от ония, дето хем искат да кажат какво мислят, хем се чудят дали пък другите искат да го чуят. Но като питаш и ми решаваш тоя проблем, виж сега. Мисля си, че редовно обливани с реклама, не само директна, но и под формата на кофти филми, мтв-музика, барби-мода и прочие дивотии, тийнейджърските мозъци сериозно се приемат като принцове и принцеси, чиято задача е да изглеждат добре, за да фраснат, чукнат, опънат и т.н. другарчето, междувременно посещавайки рекламираните места, пиейки рекламираните пиенета, носейки рекламираните дрехи... Но същевременно, по природа, целта на всяка живинка е да се възпроизведе. Човешкото дете обаче се гледа от двама родители, като при щъркелите да речем. Затуй размножителната задача на тийнейджърите, вече природно заложена по-дълбочко в мозъците им, е да образуват двойка, ама не за едно фраскане, ами за семейство. Щото едно време семействата са се заформяли къде 15-тата година на децата, а не къде 30-тата като сега. Спомни си Шекспир, например, Жулиета беше на 15, ако не и на 14 години... Та резултатът от сблъсъка между зова на размножението и стадния отклик на рекламите, мисля си аз, са днешните объркани младежи, дето ги четем и тука. Но са симпатични, защото се опитват да си го решават тоя проблем и ту дърпат към едното, ту към другото. И се терзаят. Та така си мисля аз, накратко казано. Лека нощ :)
цитирай
26. soho - lekoff
07.11.2007 20:35
*THUMBS UP*

Много правилно!
цитирай
27. анонимен - Зов за помощ! Чувствам се объркан :-(
07.11.2007 21:30
Изхождайки от крехката си възраст и пълната липса на житейски опит не мога да реша. Кебапче или кюфте? Кое е по-вкусно? Кое е по-здравословно? Разчитам на вашите съвети, предложения и препоръки :-)

PS Мнението на морфиниста е без значение за мен.
цитирай
28. buboleche - не говорех
08.11.2007 13:12
за мен ,норман, а принципно..При мен все още се намира по някоя гънка..:))
цитирай
29. norman - о, здрасти, здрасти buboleche :-)
08.11.2007 13:21
ми написала си го малко ъв 2лице ед.число ТИ и аз реших да продължим по същия начин, хи-хи
цитирай
30. buboleche - недей, сакън!
08.11.2007 13:23
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322058
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930