Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2007 15:45 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 15.Октомври 2007 ПОНЕДЕЛНИК
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4623 Коментари: 16 Гласове:
0



Ех, как ми се иска да идва по-бързо края на месеца и по-точно 28 октомври, но не заради изборите…на тиех ми е ясно какво ще стане и кой ще спечели, знам че ниема да съм аз... това и без доклада на професорите ъв БАН и от АИЦ „Общество и Публичност” и без да съм врачка го знам категорично.А ще пътуваме с майка за сватбата на Никос...и там ще има голиема торта и празнични фойерверки и църковни песнопения...направо ще е като театрално представление. И най-после си заших  копчето, но майка не хареса възела и триебва пак да го шием. Щото ще съм официален, а пък тия сребърни копчета са от преди два века почти...още когато пра-пра-прабабата (не знам точно колко пъти е пра) на майка е дошла тука и сега е ми е дошъл реда, аз да ги носим  на блейзера. А как не обичам да съм ъв такъв скафандър, но ниема начин, не може по дънки.
И майка казва, че ниекои хора просто се пристрастяват към сватбите и  им се превръща ъв нещо като хоби-традиция, примерно тоя Никос сега ще се жени за четвърти път, аз не съм ходил на първите му две сватби, но ни е показвал снимки и казва, че иска да се жени толкова често заради тържеството...и през 2-3 години си прави такива купони.
И тия празници го били зареждали с творческа енергия...нещо както ниекои хора пътуват до екзотични, опасни острови, до Индия или Бангладеш... и на 3-тата година като триебва да се пътува до Афганистан или Ирак примерно, той се развежда и започва ново пътешествие с друга пасажерка.
А после какво ли става със жените му не знам, добрие, че не прави деца...щото и те щеха да идват на сватбите и да има много шумни и ревливи, напикани деца...освен гърмежите, строшените гипсови чинии и килима от цветни листа по пода ъв края на празненството.




Гласувай:
0



1. floraevolve - :)
17.10.2007 11:58
айде баби,
и да се върнете с майка ти живи и здрави!
цитирай
2. norman - о, бабо Флорче здравей
17.10.2007 12:07
то има още доста време, и аз чакам с нетърпение :-)
Но и ти ли не можеш да ми кажеш какво е " лапай докузан"...искам да знам за да решим дали да го употребявам като поздрав или е ругатня...щото там ъв една тема на мене са ми го казали, но не схващам значението на фразата и се нервим от неизвестното.
цитирай
3. 4444 - ау, бате норманчо
17.10.2007 12:30
като разбереш и на мене да кажеш какво е, че да не зема да го кажа на некой без да знам.

И да си празнуваш, че те свадбите са за това, ей.
цитирай
4. norman - о, 4444 здравей
17.10.2007 12:34
ми аз тъкмо мислех тебе да те питам същото, още не знам какво е...може да е нещо смешно, забавно, подканящо, а може и да е обидно...не знам.
Много се нерва, че тая дума ДОКУЗАН ми е непозната.
цитирай
5. floraevolve - :)) не знам...баби...аз притежавам голема доза циничност и вулгарност
17.10.2007 12:42
но това го не знаех :)))...хард ми звучи даже и на мен...а моите уши са чували какви ли не ругатни...ти си най-мирно нервещото се дете тъдява и баба е много щастлива, че има честта да те познава.:)
цитирай
6. norman - :-)
17.10.2007 12:53
и аз много те харесвам, бабо Флорче...и сега като не знам какво е ДОКУЗАН, ако ти кажем - Флорче, лапай козунака... звучи ли като хард обида, или само като небрежен поздрав. хи-хи
цитирай
7. floraevolve - еми...това може и да е небрежен поздрав...зависи
17.10.2007 12:58
ама "тъпа вулва хипнотика" как ти звучи?...
"ае у лево", некси
може и да виси
/между тоя и оня сми/
цитирай
8. norman - лошо ми звучи
17.10.2007 13:05
много лошо ми звучи за вулвата, амам тебе никой не те е нарекъл така, нали. А "ходи ъв лево" е, разкарай се, пай се, бегай...абе когато ниекой иска да ме прогони от ниекъде.
цитирай
9. 4444 - що не земеш да питаш некой даскал, те ...
17.10.2007 13:08
що не земеш да питаш некой даскал, те са по учЕни, може да питаш оная дето разбира от салами- Цецка.
Она се е кротнала и не пуска на никой... коментарите, само на един дето са го пофалили, че е мъж, хихихи
цитирай
10. floraevolve - ама как да не ме е...баби
17.10.2007 13:09
виж, пак...казах ти, че буболечките виждат повече от нас
цитирай
11. norman - а, да, бабо Флорче
17.10.2007 13:14
видех го ъв темата ти че така те наричат, но го забравих...извинявай
аз толко съм се замислил за ДОКУЗАН, че миесто не можем да си намерим !
цитирай
12. drona - докузан
17.10.2007 16:03
90
цитирай
13. norman - o, здрасти здрасти drona :-)
17.10.2007 16:17
благодарим, че ми каза...щото и ние с майка стигнахме до ниекаква етимологична справка но само до 9. Докуз, токуз = 9 май на турски, татарски - нещо си такова. И аз сега си мислех, че тоя дето ми е казал "лапай докузан" е имал предвид да лапам 9мм Макаров...но сега с това 90 - нищо не можем да измислим и да го свържем :-)
цитирай
14. анонимен - Нещо като отговор навремето в ...
17.10.2007 19:44
Нещо като отговор
навремето в стара София (някъде на местото на ЦУМ и сталинските мастодонти) е имало две колбасарници, едната от които на Докузанов (другата е била на Лулчев).
Та, според мен и изразът идва от там...
цитирай
15. norman - о, здрасти, здрасти pegyzi :-)
17.10.2007 21:56
ми значи, ако докузан има връзка с колбаси, става дума за салам...а това е голиема обида за мене, щото ако триебва да избирам да ядем колбаси или да се гръмнем с макаров -предпочитам да се гърмим, казах !
Все пак ти благодарим за пояснението.
цитирай
16. анонимен - Макаров се продава на площада гаров ...
18.10.2007 11:22
Макаров се продава на площада гаров - за улеснение, един вид...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322068
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930