Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2007 12:28 - ДНЕВНИКЪТ на един Норман 23,24.Септември 2007 НЕДЕЛЯ и ПОНЕДЕЛНИК
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8000 Коментари: 40 Гласове:
0



Лелел, днеска съм много обиден и се нервим от всичко и тука и ъв живота.
Понеже си имам колекция от 46 ютии и майка ми каза да си ги почистим усърдно с четка, както всиека година и почнах бавно, бавно. Обаче дойде тоя Славчо от партера, който ми купува червеите за стръв, но не казва червеи, а цръвяци...и аз не можем да го разберем Ѕ час за какво ми говори...и като ми виде ютиите вика...да сме ги занесли ъв пункта за вторични метали и чугун и да ги предадеме за пари, защото били над 1 тон железо...лелел, откачих, направо!

Точно както тука дръгливото магаренце... аз си питам за едно, той ме сугестира с астрология и ме нерви...и се колебаем с кой от двамата да се скарам, дали със Славчо от партера или с магарето или с който ми падне тука. Как така не могат да ме разберат тия хора!? Или нищо да не пишем докато ми размине. А майка ми снима ниеколко от ютиите да си ги сложим тука и да си ме радват.

imageimage

  



Тагове:   неделя,   понеделник,   Норман,


Гласувай:
0



1. анонимен - Mnogo sa hubavi jutiite,
25.09.2007 12:33
ne gi davaj za skrap!
цитирай
2. norman - Ъв никакъв случай
25.09.2007 12:35
ниема да ги давам, но много ме нерват с такива малоумни предложения.
цитирай
3. drona - и много да внимаваш
25.09.2007 13:00
некой циганин-мангал да не ги отнесе някоя нощ .... и за да не ги отнесе циганин-мангал тябва да се спи на светната лампа защото в тъмнината циганинът-мангал никак няма да се види и ще преуспее в пъкленото си дело да ти отнесе единият тон чугун във вид на ютии.
цитирай
4. norman - о, здrасти, здрасти drona
25.09.2007 13:04
ми да, аз си спим на една малка нощна лампа и тя ми прави хубави кръгчета. А пък аз колекцията не си държим само на едно миесто, но ниема да казвам къде, щото верно може ниекой циганин да чете тука , хи-хи
цитирай
5. drona - :))
25.09.2007 13:14
не щото са силни в четенето, а щото са хитри по природа и ще платят на някой да чете вместо тях. :))))
цитирай
6. floraevolve - подсети ме за един мой грях
25.09.2007 15:41
когато бях в края на първи клас - предадох едни ордени за "вторични суровини"...изобщо не знаех, че ценни били. обаче дядо ми после ми отмъсти...ореха отсече и много хитро ме нарани...ютиите ти са много, даже завидно добри - гладят още ... то си личи :)
цитирай
7. norman - о, бабо Флорче, здрасти, здрасти
25.09.2007 15:48
е ти защо не си отишла ъв общината да се оплачеш, орехите са защитени дървета, ние имаме ъв двора два големи ореха и знаеш ли тревата под тиех колко е красива, такова зелено не се вижда никъде.
Аз акто си джиткам с тревокосачката там, направо не ми се иска да я махам, толкоива е недостъпно красива.
Хи-хи, да ютиите гладят, но ниемам въгленчета.
цитирай
8. floraevolve - ами не съм
25.09.2007 16:13
аз не се оплаквах преди...
това отскоро ми се появи -
то вече не се търпи...ами въгленчета има - що гора изгоря ...
цитирай
9. анонимен - Здрасти, здрасти норманче. Човек ...
25.09.2007 16:54
Здрасти, здрасти норманче.
Човек не може да бъде приятел с никого насила, пък каво остава за едно магаренце:)))) И когато някой иска да се скара с някой всеки повод е добър:)))) За да не се караш със Славчо, който все пак ти носи червеи, ти предлагам да се скараш с мен:))))) Магаретата са свикнали на такива отношения за разлика от Славчовците :))))
Надявам се да ти стане по-леко и по-малко изнервено :)))
Дръгливото магаренце
цитирай
10. norman - o, здрасти, здрасти дръгливото магаренце :-)
25.09.2007 22:27
ми на мене вече ми мина, амам ти ниема да ми говориш за астрология, когато питам за астрономия.
И ниема така да ми казваш тръц, фръц.
Все пак благодарим за саможертвата ти, но ниема да се карам с никой...може би друг път, ако се сетим :-)
цитирай
11. анонимен - кви са тия магарета??? баси. . . . ...
25.09.2007 22:33
кви са тия магарета??? баси.... тука е купон... кууул!!! нещо неразбрах за ютиите ама то е вече късно и съм се наджапала....леко...аре! Дръж магарето за опашката....хахахахаха :))))))
цитирай
12. norman - o, здрасти, здрасти mirelak
25.09.2007 22:39
амам, какви ги говориш не те разбирам изобщо, на риба ли си ходил ?!
цитирай
13. анонимен - здрасти, здрасти мирелак:))) Аз ...
25.09.2007 22:41
здрасти, здрасти мирелак:)))
Аз съм едно езвродръгливо магаренце, което вече се чуди на кой норман какво настроение ще му дойде...Но понеже се явавам нещо като регистратор на психопотоците в блога, за мене е преинтересно това:)))
Ама ти ми напомняш малко на Ретета Инджова, защото и тя по това време на денонщието беше "наджапана":)))) Ако утре ти е гадничко, чети за подвизите на фелдкурат Ото Кац :))))
цитирай
14. анонимен - аве аз не съм той. . . хахаха Мноо яко ...
25.09.2007 22:44
аве аз не съм той...хахаха Мноо яко :)))) и ква риба... на бира бех и сега незнам колко изпих и си изгубих и гаджето и незнам къде е...хахахаха ще я карам сама и на батерии :))))))))
цитирай
15. norman - о, ти бира ли пиеш
25.09.2007 22:48
лелел, да не ми повърнеш тука ъв блога, я си отивай ъв твоя, молям бързо.
цитирай
16. анонимен - ама тва магаре говори. . . ся незнам ...
25.09.2007 22:49
ама тва магаре говори... ся незнам аз ли съм токолкова пиана или верно говори..... охххх, драйфа ми се....може и да съм бременна...лелееее кви глупости говоря.....сори!!!!!
цитирай
17. анонимен - хахахаха! как ше ти повръщам в бл...
25.09.2007 22:51
хахахаха! как ше ти повръщам в блога.....ти направо ме утепа... аз си имам собствена тоялетена и ще си драйфам там....толкоз... ама си пич хахахахаха :))))
цитирай
18. анонимен - леле мале!!!! Колко съм щастливо да ...
25.09.2007 23:01
леле мале!!!! Колко съм щастливо да съм евродръгливо магаре:))))))) Тука стана като в книга на Маркес - объркаха се работите и не се знае какво ще се случва:))))
Ама пък се притесних за мирелак, че си затрила гаджето... Аз така веднъж си затрих каручката и после ядох много бой.... Що ме биха - така и не разбарах..... Сигурно, защото си падам по астрологията и каручката е решила да се превърне в съзвездие и се е изнесла... Обаче боят си беше неастрологически и си го спомням много ясно.
Обаче от два дни ми е едно такова спокойно... нещо липсав в общия фон, ама не смея да му кажа името, че ще вземе да се яви... а аз неща да се явява въобще...
цитирай
19. norman - аз се сетих какво ти липсва
25.09.2007 23:06
Чудовището от Харманли :-)
а защо се наричаш евродръгливо магаре, болест ли си хванал ниекаква, хи-хи
цитирай
20. анонимен - ти го каза и сега твоите уши ще дойде ...
25.09.2007 23:14
ти го каза и сега твоите уши ще дойде да яде:))))) ама нещо го е налегнал някакъв чудовищенски срамен вирус и се е потопило в меандрите на собстевното си безсъзнание:))))
А диганозата ми е норманска - от Нормандия е, та затове е и евро :)))))
цитирай
21. norman - магаренце, а какво значи
25.09.2007 23:22
че си регистратор на психопотоците ъв блога, в моя блог ли или ъв общия... и какво явление си регистрирал досега, сподели молям :-)
цитирай
22. анонимен - аз работя глобално един вид - дей...
25.09.2007 23:28
аз работя глобално един вид - действам като психолокатор, понеже ушите ми са на 9:14, ако си спомняш.... и си ловя психопотоците, дето си текат кротко и буйно из блог пространството :)))))) А те са като бурите на Юпитер, за да използвам твоята астрономическа терминология :))))
Основно улавям разни Чудовища, предимно от Харманли и Добрич (в случай двата града се транспонират в една обща Чудовищна точка).
Регистрирало съм умоизпразване от вяскакъв характер, а също така и някакво учудване тук-там :))))
цитирай
23. norman - я,
25.09.2007 23:38
колко интересно...и като регистрираш чие е умоизпразването и учудването, после какво правиш :-)
цитирай
24. анонимен - ами аз съм регистратор, а не деят...
26.09.2007 09:54
ами аз съм регистратор, а не деятел:)))) Стоя си и си регистрирам, а пък деятелите трябва да правят нещо после :)))))
цитирай
25. анонимен - лелеееее. . . и тука съм праила пр...
26.09.2007 15:41
лелеееее... и тука съм праила простотииии....мноо сори ма бех се наредила.......нема повече да пием бира с ракия..край! обещавам...:))))
спомням си че снощи ми гониха и че некво магаре говореше.....:)))))) хахахаха....аре бате... извинявай...
цитирай
26. norman - о, здрасти, здрасти mirelak
26.09.2007 15:50
приемам ти извинението, щото дневника ми не е пострадал, но друг път да знаеш, че тука не е селската пивница, и е много грозно жена да пие и да го демонстрира пред непознати, дори и ъв нет-а.
хи-хи
цитирай
27. анонимен - чай ся. . . аз не съм от село. . . тук съм ...
26.09.2007 15:56
чай ся... аз не съм от село...тук съм си родена..:))))) обаче верно мноо се бех напила снощи...ма не само аз... ама кво е това магаря ся... щото немога да му видим блога...нема такъв а пък пише..... и другаде е писал и там некви неща не ги разбирам....чудовища дъщери други разни...нищо не разбирам ...земи обясни ако знаеш нещо...:)))) а аз нема да идвам повече пиана...чесно! :))))
цитирай
28. norman - E,
26.09.2007 16:03
не можем и аз много да ти обяснявам, щото ще ходим с майка на една изложба да не стоим сам тука ъвкъщи и триебва да с еприготвям вече, че съм много бавен.
Той магаренцето ниема блог и ми се явява нещо като наемател, тука отговаря като го търят, нещо като пощенска кутия съм, но когато решим да се скарам с него ще го изгоним най-безпощадно. Нека той ти обясни. Аз му разрешавам, щото още сме в добри отношения. хи-хи
цитирай
29. tvoqsam - ;))
26.09.2007 19:03
е, аз само за малко се отбих...
цитирай
30. анонимен - хмммм, ама аз не мога да разказвам по ...
26.09.2007 22:04
хмммм, ама аз не мога да разказвам по два пъти за себе си, защото забравям:))))) мирелак, ти си много добро момиченце, ама не трябва да повръщаш в блога на норманчето, щото то се нерви и после иска да се кара с мен, понеже аз съм си добро магаре:))) А аз ще го обявя за consierge, защото така ще му отива на норманската природа:)))) И да не му говориш за астрология, защото става зло:))))) Само за астрономия може и за астрономически загадки:))))
цитирай
31. norman - o, магаренцето, здрасти, здрасти
26.09.2007 23:08
я виж как правилно си ме разбрал :-)
а не можах да отидем на беседата за Големия взрив и да ги питам учените ъв зала Академия, защото откриването на изложбата съвпадаше по час и триебваше да съм с майка на другото миесто. Утре ще си напишем за изложбата.
А какво означава consierge, кажи ми молям.
И много се радвам, че си ъв добро настроение както винаги и аз съм ъв добро разположение на духа към тебе, но пак казвам не се знае докога, хи-хи
цитирай
32. анонимен - Оооо, здрасти, здрасти норманч...
26.09.2007 23:21
Оооо, здрасти, здрасти норманче:)))
съжалявам, че не си попаднало на Големия взрив, щото после щях да те изчакам някоя и друга светлинна година докато се върнеш и разкажеш:)))))
Аз обаче улавям с ушите раздвояване на някакво Чудовище..... То взело да се преобразува в дъщеря си, ама тя не знаела...Сега очаквам Чудовището да вземе да се превъплащава в Слави Бинев и много се плаша, защото тогава ще има магарешки геноцид:))))
consierge е нещо като хазяин - надзорник на вратата и пуска различни магаренца и писмата разпределя :))))))
цитирай
33. norman - а, не
26.09.2007 23:27
аз ниема да съм разсилен или дворнои :-) годстоприемен съм и съм "пан метрон аристон" до определено време, казах !
Ти вземи да си направиш пак блог whiteshadow и да си пишеш хубавите стихове, молям :-)
цитирай
34. анонимен - това направо сими намирисва на г...
26.09.2007 23:32
това направо сими намирисва на гонене:)))) Не мога да си направя блог, защото го трият :))) Таман ще го направя и Чудовището пак ще подкокороса някой и хоп - няма сянка, няма магаренце :(((
Обаче не знаех, че си господин Аристон от Метро...
А иначе аз тихичко си пиша по блоговете на хората и си припкам заднешким напред из блог пространството и никой не може да ме изтрие:)))))
цитирай
35. norman - магаренце :-)
26.09.2007 23:36
не те гоним, амам ти така безродствено ли ще си останеш. А пък и стиховете ти биеха хубави, а вече не ги пишеш, щото ниема къде. Добре, аз ще те приютявам, обаче много пияни жени ли, мъже ли идват да те търсят тука и ме злепоставят пред майка и доктора.
цитирай
36. анонимен - аааа, моля, моля. . мен никой пиян не ...
26.09.2007 23:46
аааа, моля, моля.. мен никой пиян не ме търси, защото аз не пия въобще:))) И аз искам да си пиша магарещките стихове обаче:))) Ще си помисля, защото твоята идея ми харесва :))))
Тогава ще си пишем и разказваме бивалици и небивалици в двата блога и ще бъде мнооого хубаво :))))
цитирай
37. norman - да,
26.09.2007 23:51
и ако пак те изтрият ти си пиши стиховете тука, ако искаш естествено :-)
цитирай
38. анонимен - много ти благодаря! естествено, че ...
27.09.2007 00:07
много ти благодаря! естествено, че бих исакло, ако ме изтрият :))))
цитирай
39. tvoqsam - :))
27.09.2007 00:17
...ами ко дъ прая кът мъ гони любупитствуту...
пак съм тук. ;))
цитирай
40. анонимен - Няма яма, ма! А?
14.11.2007 16:14
Начинается новый этап в твоего ответственной миссии...
Будешь агентом?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322261
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930