Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2007 09:42 - Дневникът на един Норман 19.Август2007 НЕДЕЛЯ
Автор: norman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2221 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 20.08.2007 13:16


ДНЕВНИКЪТ на един Норман 19.Август2007 НЕДЕЛЯ

А пък майка има една приятелка болна от множествена склероза , тя е неподвижна от ниеколко години, не иска да я извеждат с количката, не иска да вижда повече света и ние ходиме да и занесеме нещо и майка да й чете...и чете от „Обломов” на И.А. Гончаров, а аз си седех кротко и слушах...и там където сме стигнали от миналия път, тоя Обломов много ме дразнеше, че е един такъв безделник, само се излежава, постоянно отлага дори и мислите си, абе направо го мързи да живее...и като се погледнах, видиех че аз май доста носим от обломовщината и триебва да се поправям...защото не можем цел живот да тежим на майка, аз поне чорапите можем да си обувам сам и не чакам Захарка да ми ги обуе, но си имам много други недостатъци...амам не можем много да се организирам като хората, а и света не го разбирам като другите хора.

А пък тука, направо хич не го разбирам...даже тука ми се струва, че крепостничеството към интернет е в апогея си. И обломовщината на безплодните мечти, празното фантазьорство, болестотворните копнежи и неосъществимите стремежи към нещо или ниекой, окарикатуряват – шаржират многото Обломов-ци и Облом-ки в нет-а...еййй, страшна работа...

Не искам и нема  да съм Обломов !  



Тагове:   август,   неделя,   Норман,


Гласувай:
0



1. анонимен - Ам, че тогаз кво търсиш тука бе, л...
21.08.2007 17:51
Ам, че тогаз кво търсиш тука бе, лайно миризливо?
цитирай
2. norman - о, здрасти, здрасти анонимен
21.08.2007 19:08
Нищо, че се опитваш да ме обидиш, аз ще ти отговорим, защото съм си много добродушен и чистосърдечен, но като виждам нередности - меко казано; скачам и бой по канчето, а изхода може и да е летален за ниекой, хи хи
Иначе аз съм си писал в дневника защо съм тука, ниема да се повтарям по 100 пъти, само ще се допълвам…
-тука съм да четем, щото не съм чак толко интелигентен, че само да пишем и да чакам да ме четат жадно. Днеска примерно четох, ниекои теми на 51 годишни извратени дъргели като тоя maev или на други анонимни като тебе, дето само си мислят, че са много анонимни - които искат легален, законен Пазар на Деца, под благовидния предлог, да не ги намират в кофите и да им осигуряват „щастие” и съответно „благодетелите” или такива дето се гласят за посредници като maev да не ги грози наказание за „щедрото щастие”, което искат да отдават към бедните дечица.
А също така и да четем такива новини :

Саркози предложи химическа кастрация на педофили

Президентът на Франция се закани, че ще бъдат взети много твърди мерки срещу извършителите на сексуални престъпления
21.08.2007
Френският президент Никола Саркози обяви редица мерки за контролиране на сексуални престъпници, които стигат до химическа кастрация на педофили.

По думите на президента през 2009 г. в Лион ще започне да работи специална охранявана болница затвор за такива хора. Те ще бъдат принудително настанявани за лечение там и няма да могат да напускат, докато специална лекарска комисия не прецени, че не са опасни за обществото.
Сред най-крайните мерки, споменати от Франсоа Саркози, е химическото кастриране на педофили, които "изразят съгласие да бъдат лекувани".
Държавният глава свика правителствено заседание по темата за сексуалните престъпления, след като миналата седмица 5-годишният Енис бе отвлечен и изнасилен от 61-годишния педофил рецидивист Франсис Еврар.
Еврар е излязъл от затвора на 2 юли след излежаване на 18-годишна присъда. Освен това той е притежавал виагра по предписание на един от лекарите в затвора, което предизвика обществен скандал във Франция.
На пресконференцията Саркози заяви, че е поискал от министъра на правосъдието Рашида Дати да подготви текст, който да наложи въпроса за намаляване на присъдите да бъде разглеждан към края на излежаването им, а не в началото.
"Не казвам, че няма да има никакъв педофил навън, а че сексуалните престъпници ще излизат от затвора само при две условия: излежаване на присъдата и преглед на всеки един от тях от медицинска комисия, за да се види дали са опасни или не", обясни той.
Тези мерки трябва да залегнат в закон за затворите, който ще бъде разгледан в парламента през ноември.





цитирай
3. анонимен - О-о-о, здрасти, лайно миризливо! ...
22.08.2007 14:26
О-о-о, здрасти, лайно миризливо! Нищо, че не ми представляваш никакъв интерес и аз ще вземем да ти отговорим, щото съм си добродушна и много си падам по такива отворковци като тебе, раздаващи присъди наляво и надясно. Виждам, че се вземаш много насериозно и се смяташ за голям познавач на човешките души, та ша ти дам един съвет (при това безплатен) - земи си намери някоя мацка да я изчукаш, че белким живота ти стане по-весел, щото с това мърморене ша вземеш и някоя друга психическа болест да си навлечеш (вече една си имаш).
Хайде остани си със здраве, че на мен тук вече много ми засмърдя, а на теб явно ти харесва! Не се надявай на повече внимание от моя страна. Каквото повикало - това му се обадило, са казали умните хора.
цитирай
4. norman - о, здрасти, здрасти анонимен
22.08.2007 14:53
ми аз не съм те викал да ми обръщаш внимание или да ми се обаждаш персонално, пък и не помним да съм се карал с тебе и да съм те дразнил умишлено, както ти сега го правиш...и после защо съм мрънкало. Какво правосъдие съм раздавал и над кого, аз си разсъждавам, наблюдавам си мене и околните и си мърморим, те блоговете нали са за това. Карах се само с оня дъртия слабоумник maev и пак ще се карам и с други, които искат да ми правят света още по-покварен отколкото е сега.
И какво ти пречи, че съм девствен...триебва да знаеш, че при мене не вървиш и не ми се натискай повече...
еййй, страшна откачена работа е тука...пълно с истерички

И ако искаш да знаеш на тебе ти миришат краката, защото ти започват от г*за...аз съм си много чист и светъл човек
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: norman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 322114
Постинги: 59
Коментари: 803
Гласове: 2802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930